اخبار بازی

بازی Deus Ex: Mankind Divided قرار بود درباره شخصیت اصلی متفاوتی باشد

الیاس توفکسیس (Elias Toufexis) یکی از صداپیشگان مطرح دنیای بازی بوده که به واسطه ایفای نقش شخصیت آدام جنسن در بازی Deus Ex: Mankind Divided و Human Revolution شناخته می‌شود. با این حال ایشان سابقه حضور در عناوین دیگری نظیر Assassin’s Creed، Splinter Cell و Call of Duty را نیز داشته است.

به تازگی توفکسیس گفتگویی با وبسایت VG247 داشته و در آن اظهار کرد علیرغم تمامی نقش‌هایی که در طول سالیان اخیر داشته هم‌چنان ایشان را با آدام جنسن می‌شناسند. با این حال، اگرچه جنسن اکنون بیشتر از پائول دنتون در بازی اورجینال این مجموعه به عنوان نماد Deus Ex به حساب می‌آید اما ظاهرا کمپانی Square Enix قصد داشت در نسخه Mankind Divided، شخصیت دیگری را جایگزین آدام جنسن کند.

آن‌ها من را برای ساخت دنباله‌ای فرا خواندند و این امر بسیار اتفاق بزرگی بود زیرا در ابتدا قرار بود دنباله این مجموعه بدون حضور آدام جنسن ساخته شود. فکر نمی‌کنم تاکنون کسی این موضوع را دانسته باشد اما فکر می‌کنم گفتن آن مشکلی نداشته باشد. آن‌ها تنها می‌خواستند بازی دیگری در این مجموعه بدون شخصیت قبلی بسازند.

و از آن‌چه که به من گفته شد به خاظر می‌آورم، «تیم بازاریابی خطاب به سازندگان اظهار کردند که نمی‌توانند چنین کاری کنند. شخصیت آدام جنسن به تازگی وارد این مجموعه شده است.» همان‌طور که گفتم موضوع درباره تاپ‌ترین شخصیت بازی‌های ویدئویی بود. «شما نمی‌توانید وقتی شخصیتی را آماده دارید بازی را بدون آن بسازید.» از همین رو سازندگان در استودیو Eidos Montreal نیز موافقت کردند و داستان بازی Human Revolution را ادامه دادند.

در همین گفتگو تایید شد که متاسفانه تاکنون هیچ اقدامی برای ساخت ادامه بازی Mankind Divided صورت نگرفته است. توفکسیس می‌داند که داستان بازی به طور ناگهانی به اتمام رسید و سطح انتظارات را برآورده نکرد. و در حالی که ارتباط واضحی میان استقبال ضعیف صورت گرفته وجود ندارد، اما برنامه‌ برای ساخت نسخه سوم این مجموعه ریبوت شده به واقعیت تبدیل نشده است.

تا جایی که می‌دانم قرار بود داستان را از جایی که Mankind Divided به پایان رسید به اتمام برسانیم و ادامه را در بازی بعدی دنیال کنیم. و فکر نمی‌کنم Mankind Divided به فروشی که سازندگان مدنظر داشتند دست پیدا کرده باشد. به همین دلیل تاکنون خبری از ساخت بازی نبوده است. می‌دانم که آن‌ها به گفتند نسخه بعدی نیز ساخته می‌شود اما دیگر تماسی با من گرفته نشد. همه افراد از این بابت ناراحت هستند و این نیز منطقی به نظر می‌رسد. اما اگر ما این داستان را به اتمام برسانیم، متوجه خواهید شد که چرا بازی Deus Ex: Mankind Divided به آن شکل تمام شد. ما فقط باید مشغول ساخت این بازی شویم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا