اخبار بازیپلی استیشنپلی استیشن 5

شایعه: بازی Destruction AllStars رایگان می‌شود

بازی Destruction AllStars وقتی در فوریه‌ی سال گذشته عرضه شد، چندان با استقبال منتقدان و مخاطبان مواجه نشد. اگرچه استودیوی Lucid Games این بازی مولتی پلیر در سبک car combat را تا به امروز مرتبا به‌روزرسانی می‌کند، اما ظاهرا این کارها برای احیای Destruction AllStars کافی نیست. با این حال ممکن است شرکت Sony با ترفند دیگری قصد تغییر وضعیت این بازی را داشته باشد.

احتمال این وجود دارد که Destruction AllStars به یک بازی free-to-play تبدیل شود. این بازی اخیرا به مدت یک ساعت برای انجام پاره‌ای از اصلاحات و تعمیرات از حالت آنلاین خارج شده بود. اما همانطور که یکی از کاربران سایت Reddit متوجه شده است، اگر در آن ساعت بازی را به‎‌روزرسانی و اجرا می‌کردید، نام کد Challenge و ماموریت‌های درون بازی که در پایین و سمت راست صفحه‌ قرار دارد به جای نام اصلی آنها نمایش داده می‌شد. نکته‌ی جالب اینجاست که در کد تمام Challenge ها عبارت “F2P” ذکر شده بود که مخففی برای کلمه‌ی free-to-play است. از همین جهت شایعاتی به وجود آمده که ممکن است سونی به زودی کل بازی یا بخشی از آن را رایگان کند. این متن‌ها را می‌توانید در تصویر زیر مشاهده کنید.

Destruction AllStars

رایگان کردن بازی Destruction AllStars از طرف سونی، تصمیم معقول و درستی است، مخصوصا با در نظر گرفتن این که بازی از زمان عرضه‎‌ی خود چندان موفق عمل نکرده و این ممکن است تنها راهکار برای احیای آخرین بازی استودیوی Lucid Games باشد. این بازی به صورت انحصاری برای کنسول PS5 در دسترس است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا