اخبار بازیپلی استیشن 5

سازندگان بازی Destruction AllStars در حال کار بر روی یک IP پرچم‌دار فرست پارتی پلی استیشن هستند

طبق اطلاعات درج شده در صفحه لینکدین یکی از توسعه‌دهندگان بازی Destruction AllStars، استودیوی لوسید گیمز یک بازی پرچم‌دار AAA فرست پارتی را برای پلی استیشن 5 توسعه می‌دهد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

اوایل امسال بود که استودیوی Lucid Games، عنوان مبارزه‌ای ماشینی Destruction AllStars را به‌طور انحصاری برای پلی استیشن 5 منتشر کرد. هر چند بازی موفقیت چندانی کسب نکرد، اما مدتی پیش شایعاتی مدعی شدند که سونی وظیفه ساخت نسخه جدید سری Twisted Metal را به این استودیو سپرده است. همچنین طبق این شایعات، گفته می‌شد که نسخه جدید سری بر پایه مدل Free-to-Play طراحی شده و قرار است تا همزمان با سریال تلویزیونی Twisted Metal، یعنی سال 2023 منتشر شود.

اکنون شواهدی بیشتری پیدا شده‌اند که احتمال صحت داشتن شایعات پیشین را بالاتر از قبل می‌برد. طبق آنچه که درو ویلیامز-راسترون، طراح فنی استودیوی Lucid Games بر روی پروفایل لینکدین خود قرار داده، او در این استودیو بر روی «یک بازی معرفی‌نشده فرست پارتی AAA از یک IP پرچم‌دار برای PS5» کار کرده است.

بسیاری از طرفداران حدس می‌زنند که این عنوان، همان بازی Twisted Metal بوده و شایعات ماه‌های گذشته صحت داشته‌اند. البته باید اشاره کرد که سونی تاکنون نسبت به این موضوع واکنشی نشان نداده و چیزی را تکذیب و یا تأیید نکرده است، بنابراین در حال حاضر این موضوع در حد شایعه و گمانه‌زنی باقی می‌ماند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا