اخبار بازی

تاریخ انتشار نسخه ی بتا Destiny 2 برای PC مشخص شد

Destiny 2 بر خلاف نسخه پیشین خود، علاوه بر کنسول ها، برای کامپیوتر نیز منتشر میشود اما بازیکنان PC باید مدت زمان بیشتری از دارندگان کنسول های PS4 و Xbox One انتظار بکشند تا به نسخه کامل دسترسی پیدا کنند، نسخه بتا PC به زودی در دسترس قرار میگیرد تا آنچه را در انتظارش هستند تجربه کنند.

نسخه ی بتا Destiny 2

دوره ی Early access نسخه ی بتا  PC در 28 آگوست آغاز می شود.این امکان برای تمام کسانی که بازی را پیش خرید کرده باشند وجود خواهد داشت.(همچنین برای آنها یک سلاح عجیب و غریب را در بازی به همراه خواهد داشت.).حتی اگر بازی را پیش خرید نکرده باشید باز هم این شانس را خواهید داشت که نسخه ی بتای باز را یک روز بعد از آن در 29 آگوست تجربه کنید. همانند آنچه که برای بتای کنسول ها مشاهده کردیم، بتا در روز 31 آگوست برای تمامی افراد خاتمه خواهد یافت.

نسخه ی کامل Destiny 2 در 24 اکتبر ، یک ماه پس از ارائه نسخه ی کامل آن روی کنسول (که 6 سپتامبر می باشد)، عرضه خواهد شد.

در اطلاعیه مربوط به نسخه بتا حداقل سیستم  مورد نیاز برای انجام بازی نیز مشخص شد. لازم است که شما  سیستمی با حداقل مشخصات زیر را داشته باشید تا بتوانید این بازی را انجام دهید. لازم به ذکر است که نسخه ی PC از طریق battle.net فعال می شود.

 GTX 660 or HD 7850

Core i3-3250 or FX-4350

 6 GB of RAM

نسخه ی بتای Destiny 2 بر روی کنسول، باعث به وجود آمدن نگرانی هایی شد، اگرچه به نظر میرسد که برخی از آن ها در حال حاضر بر طرف شده اند که شامل کمبود مهمات سلاح سنگین و بخشی بسیار دشوار در مأموریت آغازین است.

نسخه ی بتای Destiny 2 برای همه ی دارندگان PS4 و Xbox One در دسترس قرار گرفت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا