اخبار بازی

بازی Destiny 2 برای کنسول‌های نسل بعد منتشر خواهد شد

استودیو Bungie رسما تأیید کرده‌است که بازی Destiny 2 بر روی کنسول‌های نسل بعد نیز در دسترس خواهد بود.

بازی Destiny 2

ساعاتی پیش صفحه توئیتر استودیوی بانجی با انتشار پستی از انتشار بازی Destiny 2 بر روی کنسول‌های نسل بعدی سونی و مایکروسافت یعنی PlayStation 5 و Xbox Series X خبر داد. اما نکته جالب اینجاست که این معرفی در قالب یک جواب در زیر پست توئیتر رسمی اکس باکس صورت گرفت؛ به همین علت بسیاری معتقدند برنامه Smart Delivery مایکروسافت شامل بازی دستینی 2 نیز می‌شود. بازی‌هایی که از “اسمارت دلیوری” پشتیبانی کنند، پس از یکبار خریداری شدن بر روی کنسول Xbox One به‌طور رایگان و با تمام پیشرفت‌های گرافیکی بر روی کنسول Xbox Series X نیز در دسترس خواهند بود.

البته بانجی جزئیات بیشتری را منتشر نکرد، اما به طرفداران وعده داد که اطلاعات تکمیلی پیرامون این موضوع را در آینده منتشر خواهد شد. برای بسیاری از کاربران سوالات زیادی به وجود آمده‌است؛ به عنوان مثال آیا DLCهای خریداری شده نیز به کنسول‌های نسل بعد منتقل می‌شود؟ و یا اینکه قابلیت کراس-پلی بر روی PlayStation 5 و Xbox Series X نیز فعال خواهد بود؟ انتظار می‌رود بانجی در آینده‌ای نزدیک به این سوالات پاسخ دهد.

بازی Destiny 2 ابتدا در سال 2017 عرضه شد. 2 سال پس از آن، نسخه‌ای رایگان از بازی با عنوان Destiny 2: New Light برای تمام کاربران در دسترس قرار گرفت. این عنوان هم‌اکنون بر روی رایانه‌های شخصی، اکس باکس وان و پلی استیشن 4 در دسترس است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا