اخبار بازی

Destiny و Sunset Overdrive اولین بازی هایی خواهند بود که از آپدیت جدید Dev Kit کنسول Xbox One استفاده خواهند کرد

Phil Spencer مدیر بخش Xbox در پادکست چند دقیقه قبل Major Nelson تایید کرد، بازی هایی که در آینده برای Xbox One منتشر خواهند شد، مثل Destiny و Sunset Overdrive از آپدیت dev kit کنسول Xbox One که چند روز قبل منتشر شد و قدرت پیشتری از GPU کنسول را در اختیار سازندگان می گذارد، استفاده خواهند کرد. 

به وسیله این آپدیت 10% از قدرت GPU که به Kinect اختصاص داده شده بود در اختیار سازنگان قرار خواهد گرفت. 

Phil Spencer که قبلا این خبر را تایید کرده بود، امروز گفت: "سازندگان Sunset Overdrive از این آپدیت dev kit استفاده خواهند کرد تا  فضای گیم پلی بازی را پر جنب و جوش تر و زنده تر کنند. همچنین دوستان ما در استودیو Bungie برای بالا بردن رزولوشن بازی Destiny از این آپدیت استفاده می کنند."

در ادامه Phil Spencer و Major Nelson هر دو تایید کردن که این آزاد کردن قدرت ذخیره شده GPU امری کاملا عادی است همان طور که قبلا در کنسول Xbox 360 این اتفاق افتاد. Phil Spencer ادامه داد، بازیکنان برای دسترسی به قدرت بیشتر در کنسول خود لازم نیست Kinect را از کنسول جدا کنند. چون برای استفاده از قدرت GPU تنها از یک سری کد در بازی ها که برای سنسور حرکتی Kinect ذخیره شده، استفاده میشود و بعد از این که بازیکنان به محیط داشبورد برگردند تمام امکانات Kinect  را در دسترس خواهند داشت.

برای دانلود پادکست کلیک کنید

منبع

بهرام بی غرض

Journalist and Video game critic at @bazicenter and @bazinama | XBL gamertag: Bahram

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا