اخبار بازیپلی استیشن 5

طراح بازی Astro’s Playroom از احتمال ساخت یک دنباله می‌گوید

به‌تازگی آقای Nicolas Doucet، طراح ارشد بازی Astro’s Playroom در مصاحبه‌ای از احتمال ساخت دنباله یا اکسپنشن این عنوان صحبت کرده است. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Astro's Playroom

بازی Astro’s Playroom همراه با پلی استیشن 5 و به‌طور رایگان برای تمام خریداران این کنسول عرضه شده است. این عنوان پلتفرمر به‌طور عمده قابلیت‌های مختلف کنترلر جدید PS5 یعنی دوال سنس را به‌کار می‌گیرد و مخاطبان را برای اولین بار با آن آشنا می‌سازد. اما بسیاری از افراد آستروز پلیروم را نه‌تنها به دید یک شوکیس تکنولوژی‌های جدید، بلکه به‌عنوان یک بازی عالی می‌بینند.

حال به‌تازگی Nicolas Doucet، طراح ارشد بازی که مدتی پیش ریاست شرکت Japan Studio را به‌دست گرفت، در مصاحبه‌ای با مجله EDGE در خصوص در نظر گرفتن یک دنباله یا اکسپنشن برای Astro’s Playroom صحبت‌هایی را ارائه داده است.

“در حال حاضر، برنامه‌ای برای ادامه دادن Astro’s Playroom وجود ندارد. اما فکر می‌کنم این موضوع به محبوبیت بازی بستکی خواهد داشت. تاکنون واکنش‌های مثبتی را از سوی رسانه‌ها دریافت کرده‌ایم و بابت آن بسیار خوشحالیم. اما بخش زیادی از این موضوع در نهایت به تجربه مصرف‌کنندگان بستگی خواهد داشت.”

او در ادامه عنوان کرد که دوست دارد صبر کند و از تجربه بازیکنان کژوال و افرادی که با دنیای ویدئوگیم به‌تازگی آشنا شده‌اند را بشنود:

“به‌نظر من باید نظرات آن‌ها را نیز بشنویم؛ و این اتفاق پس از عرضه کنسول و رسیدن آن به دست مشتریان رخ خواهد داد. اما اگر شخصیت محبوبیت زیادی داشته باشد و بازی برای افراد زیادی سرگرم‌کننده ظاهر شود، ممکن است ساخت دنباله یا اکسپنشن یکی از راه‌های پیش‌رو باشد. اما در همین حال، ما همیشه در Team Asobi سعی می‌کنیم تا از تکنولوژی به ایده‌های جدید برسیم، بنابراین چیزهای زیادی پیرامون کنترلر هستند که می‌خواهیم آن‌ها را امتحان کنیم. در حالی که مشغول خلق نمونه‌های اولیه هستیم، اگر یکی از آن‌ها به ایده بازی جدیدی برای خود تبدیل شود، می‌تواند مسیری جدید باشد که ما آن را ادامه دهیم. بنابراین ممکن است هر اتفاقی بیافتد، و در این لحظه حقیقتا خودم هم نمی‌دانم.”

بازی Astro’s Playroom هم‌اکنون به‌صورت باندل شده همراه با تمام کنسول‌های PS5 در دسترس است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا