اخبار بازی

شایعه: ریمستر بازی Demon’s Souls در دست ساخت قرار دارد

بازی Demon's Souls

بازی Demon’s Souls که در سال 2008 به صورت انحصاری  برای پلی‌استیشن 3 توسط استودیو From software ساخته شده بود، یکی از عناوین کلاسیک به حساب می‌آید که توسط طرفداران «سولز بورن» جایگاه ویژه‌ای داشته و همواره خواهان عرضه ریمستر و یا حتی بازسازی کامل آن برای کنسول‌های نسل هشتمی بودند. طی دو سال گذشته، شایعات زیادی مبنی بر عرضه دوباره این عنوان برای پلی‌استیشن 4 به گوش می‌رسید. از تصاویر لو رفته باکس آرت بازی تا اشارات مختلفی که به آن صورت می‌گرفت، همه نشان از در دست ساخت قرار داشتن بازی مذکور داشتند.

اما اخیراً اتفاق جالبی افتاده که آن را به منزله تأیید بازی می‌توان تلقی کرد. طی ساعات گذشته، یکی از کاربران انجمن‌های ResetEra تاپیکی ساخت که در آن راجع به احتمال عرضه ریمستر برای بازی Demon’s Souls سؤال پرسیده بود. در اقدامی جالب، آقای «جیسن شرایر»، ژورنالیست وب سایت کوتاکو و یکی از معتبرترین منابع در زمینه لو دادن اطلاعات مربوط به عناوین مختلف به این تاپیک به سادگی پاسخ مثبت ساده‌ای داده و ساخت آن  را مورد تایید قرار داده است.

این خبر هنوز به طور رسمی اعلام نشده اما با وجود پاسخ «بله» ای که شرایر آن را نوشته، می‌توان منتظر رونمایی بازی ماند. هنوز مشخص نیست این عنوان در انحصار پلی‌استیشن 4 قرار دارد یا برای سایر کنسول‌ها نیز عرضه می‌شود. گفتنیست «هیدتاکا میازاکی» کارگردان سری  سولز در گذشته طی مصاحبه‌ای اظهار داشت در صورت اجازه دادن سونی، احتمال ساخته شدن ریمستر برای «دیمنز سولز» وجود دارد. هم اکنون می‌توانید معرفی بازی Sekiro: Shadows Die Twice، جدیدترین عنوان این کارگردان محبوب را مطالعه کنید.

شروین ژاوه

Nigh is the Time of Madness and Disdain

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا