اخبار بازی

تاریخ عرضه بازی Assassin’s Creed Valhalla لو رفت

در حالی که تنها چند ساعت با برگزاری رویداد Ubisoft Forward فاصله داریم، تاریخ انتشار بازی Assassin’s Creed Valhalla از طریق یک پست اینستاگرامی لو رفته‌است. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی ها همراه باشید.

بازی Assassin's Creed Valhalla

شرکت Ubisoft بلافاصله پس از معرفی جدید ترین نسخه Assassin’s Creed عنوان کرد که این بازی در تعطیلات امسال عرضه خواهد شد. با اینحال، تاریخ عرضه دقیق بازی تا قبل از پست اینستاگرامی منتشر شده توسط شعبه ایتالیای یوبیسافت، مجهول باقی مانده‌بود. این پست که هم‌اکنون حذف شده، توسط یکی از کاربران ردیت رویت گشت و تاریخ 17 نوامبر را نشان می‌داد.

از آنجایی که نام کنسول Xbox One در این پست دیده می‌شد، احتمال دارد که تاریخ لو رفته مربوط به ورژن نسل فعلی بازی باشد. نکته قابل توجه دیگر این است که در صورت صحیح بودن تاریخ لو رفته، Assassin’s Creed Valhalla با اختلاف تنها دو روز از یک عنوان مورد انتظار دیگر یعنی سایبرپانک 2077 عرضه خواهد شد.

در هر صورت، یوبیسافت هنوز به‌طور رسمی نسبت به این موضوع واکشنی نشان نداده‌است. این کمپانی امشب (ساعت 23:30) در رویداد Ubisoft Forward اطلاعات بیشتری را از بازی Assassin’s Creed Valhalla منتشر خواهد کرد.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا