اخبار بازی

استودیو سازنده بازی Hand of Fate بسته می‌شود

بازی Hand of Fate

استودیو سازنده بازی Hand of Fate یعنی Defiant Development بسته می‌شود. این توسعه‌دهنده استرالیایی امروز اعلام کرد که از این پس دیگر بازی تولید نمی‌کند و اکنون در حالت حفاظت و مراقبت بوده تا به جای ساخت عناوین جدید، از بازی‌های موجود خود پشتیبانی کند.

این استودیو در بیانیه خود نوشت:

هنگامی که کار خود را در این استودیو آغاز کردیم آن را با هدف مشخصی در ذهن انجام دهیم. بدین شرح که بهترین افراد استخدام شوند و بهترین آثار تولید شوند و این کار نیز به همراه اخلاق و احترام برای اعضای تیم و مخاطبین صورت بگیرد. شیوه Defiant همواره تمرکز بر ساخت بازی‌هایی بوده که هیچ سازنده دیگری نتواند از پس آن بربیاید. آثاری که منعکس کننده اشتیاق و مهارت تیم ما باشند و چیزی جدید را ارائه کنند. فرایند کار ما همواره متمرکز بر کشف موارد جدید بوده است. به مانند بازی‌ها، ما به فضاهای تازیکی قدم می‌گذاشتیم و برای یافتن گنجینه‌های مخفی شده جستجو می‌کردیم. ما برنامه خود را بدون دانستن این که این سفر ما را به چه سمت و سویی می‌برد تنظیم می‌کردیم و می‌دانستیم که ناشناخته‌ها همیشه فضاهای امنی نیستند.

این روش پرخطری برای توسعه بازی‌هاست. زمانی که موفق می‌شوید چیزهایی به دست می‌آورید که همواره آن‌ها را غیرممکن می‌پنداشتید. اما اگر شکست بخورید در محیطی بدون هیچ گونه امتیت قرار خواهید گرفت.

متاسفانه استودیو سازنده بازی Hand of Fate که در سال 2010 تاسیس شده بود پس از 9 سال فعالیت و تولید آثار مختلف، به پایان کار خود رسیده است. ظاهرا کارمندان، این شرکت را ترک کرده و تنها تیم کوچکی درون استودیو باقی ماننده تا بازی‌های موجود Defiant مانند Hand of Fate 2 را که در سال 2017 عرضه شده بود پشتیبانی کنند.

استودیوها با فراز و فرود همراه هستند. اما این افراد هستند که از هر چیز دیگری مهم‌تر هستند.  در خطاب به اعضای Defiant، کارمندان، دوستان، خانواده همکارنمان باید بگوییم که از همه شما سپاس‌گزار هستیم. امیدواریم آینده‌ای درخشان در انتظارتان باشد و امیدواریم که دنیا را به مکان بهتری تبدیل کنید.

در انتها نیز باید اشاره داشته باشیم به بازی A World In My Attic که استودیو Defiant پیش از تعطیلی مشغول کار روی آن بوده است. متاسفانه به نظر می‌رسد این بازی ماجراجویی هرگز منتشر نخواهد شد. با این حال تریلری از این بازی منتشر شده است. این توسعه‌دهنده استرالیایی ساخت بازی‌های موبایلی مانند Ski Safari و Heroes Call را نیز در کارنامه داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا