اخبار بازیایکس باکس سری ایکسپلی استیشن 5

پروژه جدید استودیو Deck13 بازی The Surge 3 نخواهد بود، یک بازی جدید راه است

استودیو Deck13 اعلام کرده که مشغول ساخت یک بازی جدید است و این بازی جدید، نسخه بعدی سری The Surge نخواهد بود. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی The Surge

استودیوی آلمانی Deck13 در چند سال اخیر با الهام از سری سولز و خلق آثار اکشن RPG نامی را برای خود دست و پا کرده است. این استودیو پس از ساخت Lodrs of the Fallen، بازی The Surge و پس از آن The Surge 2 را منتشر کرد. از عرضه آخرین ساخته این استودیو مدت زیادی نمی‌گذرد، اما اگر منتظر آپدیت نسل بعدی The Surge 2 هستید، باید گفت که نباید زیاد امیدوار باشید، چرا که Deck13 در حال توسعه عنوان جدیدی است.

این استودیو با انتشار پستی بر روی صفحه توئیتر خود نوشت: “اگر فرصتش را داشته باشیم مایلیم تا بر روی پچ نسل بعدی The Surge 2 کار کنیم، اما در حال حاضر تمام منابع ما صرف پروژه جدید شده‌اند. پروژه جدید The Surge 3 نخواهد بود، وقتش رسیده تا بر روی یک چیز تازه کار کنیم.”

استودیو Deck13 مدتی پیش با قیمت حدود 8 میلیون دلار توسط شرکت فرانسوی Focus Home Interactive خریداری شد. همان‌طور که اشاره شد، این استودیو مشغول ساخت یک IP جدید است که تاکنون جزئیاتی از آن منتشر نشده.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا