اخبار بازیپلی استیشن 4پلی استیشن 5نینتندو سوییچ

بازی Death’s Door برای کنسول‌های پلی استیشن و نینتندو سوئیچ تأیید شد

در برنامه State of Play اخیر، سازندگان بازی Death’s Door با انتشار تریلری اعلام کردند که این عنوان اکشن ادونچر برای کنسول‌های پلی استیشن و همچنین نیتندو سوئیچ عرضه خواهد شد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Death’s Door

چند ماه پیش بود که بازی Death’s Door به‌صورت انحصاری برای PC و کنسول‌های ایکس باکس عرضه شد و توانست نظرات مثبت زیادی را به خود جلب کند. در حالی که استودیوی Acid Nerve پیش از این اعلام کرده بود که از درخواست‌ها برای عرضه بازی روی سایر پلتفرم‌ها آگاه است، اکنون تأیید شده که دارندگان کنسول‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و نینتندو سوئیچ می‌توانند از تاریخ 23 نوامبر (2 آذر) به تجربه این عنوان دانجن کرالر بپردازند.

این معرفی در آخرین قسمت از برنامه State of Play انجام شد. علاوه بر انتشار تریلر جدید، دیوید فن، تهیه‌کننده و طراح صدای بازی از طریق وبلاگ پلی استیشن اعلام کرد که Death’s Door بر روی PS5 به‌صورت 60 فریم بر ثانیه اجرا می‌شود. او همچنین تأیید کرد که سازندگان توجه ویژه‌ای به اضافه کردن هپتیک فیدبک بر روی کنترلر دوال‌سنس داشته‌اند و بازی از این قابلیت نیز پشتیبانی می‌کند.

بازی Death’s Door در حال حاضر برای رایانه‌های شخصی، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس|اس در دسترس است. شما می‌توانید برای آشنایی بیشتر با آن، بررسی ما را از اینجا مطالعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا