اخبار بازیپلی استیشن 5کامپیوتر

اولین آپدیت بزرگ بازی Deathloop منتشر شد

استودیوی آرکین به‌تازگی آپدیت بزرگی را برای بازی Deathloop منتشر کرده که شامل موارد قابل توجهی از جمله پشتیبانی از DLSS انویدیا برای کاربران PC می‌شود. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Deathloop

این آپدیت از همین حالا با حجم حدودا 5 گیگابایت بر روی پلی استیشن 5 و 11 گیگابایت بر روی رایانه‌های شخصی در دسترس است. در کنار رفع برخی کرش‌های گزارش شده توسط کاربران، واکنش‌های شخصیت Aleksis Dorsey با بهبودهایی مواجه شده و بازیکنان حالا می‌توانند راحت‌تر او را شناسایی کنند. همچنین واکنش‌های سایر NPCها نسبت به بازیکن و گشت‌زنی آن‌ها نیز بهبود یافته‌اند.

کاربران پلی استیشن 5 و رایانه‌های شخصی می‌توانند پس از دریافت آپدیت، انتظار پرفورمنس و پایداری بهتری را در هنگام فعال بودن ری تریسینگ داشته باشند. کیفیت میکس صدای کنترلر دوال‌سنس و لرزش آن هم از جمله مواردی است که برای کاربران کنسولی بهبود یافته است. این آپدیت همچنین بر روی پلتفرم PC، علاوه بر افزودن پشتیبانی از DLSS انویدیا، مشکلات مربوط به دوربین و افت فریم را حل می‌کند. مشکلات مربوط به دریافت برخی تروفی‌ها و همچنین شنیدن گفت‌وگوهای رادیویی که در اصل برای شخصیت کلت هستند اما با شخصیت جولیانا نیز شنیده می‌شدند، اکنون رفع شده‌اند.

در پایان، شما می‌توانید بررسی بازی Deathloop را از بازی‌سنتر مطالعه کنید. این عنوان در حالی حاضر به‌صورت انحصاری زمانی کنسولی برای رایانه‌های شخصی و پلی استیشن 5 در دسترس است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا