اخبار بازیپلی استیشن 5کامپیوتر

بازی Deathloop گلد شد

توسعه‌دهندگان بازی Deathloop اعلام کرده‌اند که این عنوان گلد شده و ساخت آن به اتمام رسیده است. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Deathloop

 

آرکین به‌زودی عنوان شوتر اول شخص جدید خود را در تاریخ 14 سپتامبر (23 شهریور) عرضه خواهد کرد و حالا پس از تجربه کردن چندین تأخیر، دث لوپ بالاخره گلد شده است. این بدین معنی است که مراحل توسعه Deathloop به پایان رسیده و بازی برای توزیع در سراسر دنیا و دریافت تأییدیه در فروشگاه‌های دیجیتالی آماده می‌شود.

دث‌لوپ شما را در نقش قاتلی به نام کلت قرار می‌دهد که در جزیره‌ای گرفتار شده و تنها راه خارج شدن او، کشتن 8 هدف مشخص است. در میان این 8 نفر، شخصی به‌نام جولیانا وجود دارد که بازیکنان آنلاین می‌توانند کنترل او را بر عهده بگیرند. کلت باید تمام اهداف خود را تا نیمه شب از بین ببرد، چرا که پای یک لوپ زمانی در میان است و در غیر این صورت تمام اتفاقات درون جزیره از اول رخ خواهند داد.

بازی Deathloop که ابتدا برای سال گذشته برنامه ریزی شده بود، در تاریخ 14 سپتامبر برای رایانه‌های شخصی و پلی استیشن 5 منتشر می‌شود. بازی یک انحصاری زمانی است و یک سال پس از عرضه، در دسترس کاربران سایر پلتفرم‌ها نیز قرار می‌گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا