اخبار بازیپلی استیشن 5کامپیوتر

کارگردان بازی Deathloop ریاست شعبه لیون استودیوی آرکین را بر عهده می‌گیرد

آقای دینگا باکابا پس از 11 سال حضور در آرکین و کار کردن بر روی IPهای مختلفی مانند Dishonored و Wolfenstein، به سمت رئیس استودیوی Arkane Lyon منصوب شد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

تصویر Dinga Bakaba

در ماه اکتبر بود که رومالد کارپون، رئیس قبلی استودیوی Arkane Lyon از این مجموعه جدا شد و اکنون یکی از کارگردان‌های بازی Deathloop، به عنوان جانشین او انتخاب شده است. دینگا باکابا که از نوامبر سال 2010 به این تیم ملحق شده بود، جدا از دث‌لوپ بر روی عناوین قابل توجهی از آرکین کار کرده است. او طراح ارشد بازی‌هایی مانند Dishonored 2 و Dishonored: Death of the Outsider بوده و همچنین کارگردانی بازی Wolfenstein: Youngblood را بر عهده داشته است.

البته او در کنار ریاست شعبه لیون استودیوی آرکین، همچنان به فعالیت خود به عنوان کارگردان (در کنار دیگر کارگردان استودیو یعنی سباستین میتون) ادامه می‌دهد. با توجه به موفقیت‌های آخرین ساخته او یعنی Deathloop، مطمئنا دیدن مسیر سال‌های آینده استودیو با رهبری دینگا باکابا جالب خواهد بود.

بازی Deathloop هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی و پلی استیشن 5 در دسترس است و شما می‌توانید بررسی آن را از اینجا مطالعه کنید. این عنوان یک انحصاری زمانی بوده و یک سال پس از عرضه اصلی، برای کنسول Xbox Series X|S نیز منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا