اخبار بازی

جبران شدن هزینه ساخت بازی Death Trash پس از عرضه نسخه ارلی اکسس

در حالی که نسخه ارلی اکسس بازی مستقل Death Trash به مدت کمتر از دو هفته بر روی استیم و فروشگاه اپیک قرار گرفته، سازنده این عنوان اعلام کرده که هزینه ساخت بازی از همین حالا جبران شده است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Death Trash

نمایش بازی Death Trash برای بسیاری از دوست‌داران بازی‌های مستقل، یکی از نقاط برجسته E3 امسال بود. هر چند بازی Death Trash بیش از 5 سال در دست توسعه بوده، اما نسخه ارلی اکسس بازی به‌تازگی بر روی استیم و فروشگاه اپیک منتشر شده و اینطور که به‌نظر می‌رسد، فروش بسیار خوبی را تاکنون تجربه کرده.

استفن هاولبرینکز، طراح و آرتیست بازی اخیرا با انتشار توئیتی ضمن تشکر از طرفداران، این خبر را اعلام کرده و گفته که هزینه ساخت بازی با فروش چند روز اخیر نسخه ارلی اکسس بازگشته است. البته او اضافه می‌کند که هر چند استودیوی Crafting Legends اکنون در وضعیت خوبی قرار دارد، اما مقیاس پروژه مثل قبل باقی مانده و برنامه‌های سازندگان تغییری نیافته است.

بازی Death Trash یک عنوان اکشن RPG پیکسل آرتی است که در جهانی پسا-آخرالزمانی جریان دارد. این عنوان به مدت یک سال در حالت ارلی اکسس باقی می‌ماند. در حال حاضر برخی ویژگی‌های پایه‌ای مانند مبارزات و انتخاب دیالوگ و همچنین یک حالت کواپ، در ساعات ابتدایی بازی قابل تجربه هستند. با گذر زمان، در کنار رفع باگ و بهبودها، مناطق جدید و همچنین محتویات داستانی جدیدی به نسخه ارلی اکسس اضافه می‌شود.

دث ترش در کنار PC، برای کنسول‌های پلی استیشن و ایکس باکس و همچنین نینتندو سوئیچ نیز عرضه خواهد شد. در حال حاضر تاریخ عرضه دقیقی برای انتشار نسخه کامل بازی اعلام نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا