اخبار بازی

نظر شوهی یوشیدا درخصوص بازی Death Stranding

بازی Death Stranding

در حالی که نتها یک ماه به عرضه جدیدترین محصول هیدئو کوجیما باقی مانده هر روز اطلاعات جدیدی درخصوص بازی Death Stranding به اشتراک گذاشته می‌شود. اگرچه با وجود تمامی نمایش‌ها و اطلاعاتی که از آن منتشر شده تا پس از تجربه بازی نمی‌توان اظهارنظر مشخصی درباره آن کرد اما تاکنون افراد بسیاری از استودیو سازنده یعنی Kojima Productions و شرکت سونی آن را تجربه کرده و توضیحاتی پیرامون آن ارائه کرده‌اند.

شوهی یوشیدا مدیر شرکت سونی یکی از افرادی است که به تازگی بازی را تجربه کرده و در گفتگوی جدیدش با Dengeki Online از تاثیری که از بازی دریافت کرده صحبت کرده است. یوشیدا 10 ساعت از بازی را تجربه کرده و با این حال معتقد است هم‌چنان بازی در ابتدای خود قرار دارد. سپس در ادامه داستان اثر جدید کوجیما را با یک سریال خوش‌ساخت از نت‌فلیکس مقایسه کرد.

درخصوص بازی Death Stranding باید بگویم که من مجموعا حدود 10 ساعت از آن را تجربه کرده با این حال فکر می‌کنم بازی هنور در آغاز خود قرار دارد. افراد دیگری هم حضور داشتند و به طور همزمان بازی را تجربه می‌کردند از جمله کارگردان بازی یعنی هیدئو کوجیما که به من روش‌های زیادی برای استفاده از ابزارهای شخصیت اصلی یعنی سم را نشان می‌داد که من خود به آن‌ها فکر نمی‌کردم.

من داستان بازی را با یک سریال خوش‌ساخت شبکه نت‌فلیکس مقایسه می‌کنم. به نظر می‌رسد تنها به نیمی از این سریال رسیدم و امکان‌های بسیاری وجود دارد که می‌تواند در ادامه رخ دهد. کارمندان استودیو Kojima Productions و افراد دیباگر هر دو به گفتند که وقتی به نیمه دوم بازی برسید اشک‌تان در خواهد آمد.

این بازی در تاریخ 8 نوامبر 2019 برابر 17 آبان 98 به صورت انحصاری برای کنسول PlayStation 4 عرضه می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا