اخبار بازی

اشاره به عرضه بازی Death Stranding برای کنسول PlayStation 5

بازی Death Stranding

در حالی که هنوز عرضه بازی Death Stranding برای کنسول PlayStation 4 اتفاق نیفتاده، در چند وقت اخیر اشارات فراوانی برای عرضه این بازی روی پلتفرم‌های دیگر از جمله کنسول نسل بعدی سونی صورت گرفته است. کنسولی که اگرچه هنوز راه زیادی تا انتشار آن در بازار باقی مانده اما این مسئله بدین معنی نیست که در حال حاضر بازی برای آن در حال توسعه قرار نداشته باشد و ساخته مورد انتظار هیدئو کوجیما و استودیو Kojima Productions نیز یکی از گزینه‌های اصلی به شمار می‌رود.

براساس توییت حذف شده‌ای از سوی اکانت رسمی PlayStation Spain در توییتر، تنها پلتفرم معرفی شده برای عرضه بازی Death Stranding کنسول PlayStation 4 است. کلمات به کار برده شده توسط PlayStation Spain هنگامی که آن را با پاسخ‌های قبلی ارائه شده به کاربران مقایسه می‌کنیم کمی دو پهلو و مبهم جلوه می‌کند. بدین ترتیب، این می‌تواند یک معرفی احتمالی برای انتشار محصول جدید کوجیما روی PlayStation 5 باشد. هنگامی که در توییتر یکی از کابران پرسید که آیا عنوان Death Stranding انحصاری PS4 خواهد یا خیر، ترجمه پاسخ ارائه شده توسط PlayStation Spain بدین شرح بوده که در حال حاضر تنها پلتفرمی که برای عرضه بازی معرفی شده کنسول PS4 است. چندی پیش همین اکانت در پاسخ به سوالی مشابه که در خصوص بازی God of War مطرح شده بود تنها اظهار کرد که این بازی انحصاری PS4 خواهد بود.

این اولین باری نیست که به انتشار Death Stranding برای پلتفرم‌های دیگر اشاره می‌شود. مدتی پیش خود هیدئو کوجیما نیز پس از دیداری با جید ریموند (Jade Raymond) رئیس بخش گیم و سرگرمی گوگل از احتمال انتشار ساخته خود برای پلتفرم Google Stadia خبر داده بود.

با توجه به این که توییت مذکور هم‌اکنون حذف شده، شاید همین مسئله نشان دهد که آن‌ها اطلاعات نادرستی را ارائه کرده و یا شاید هم نباید هم‌اکنون از چنین کلماتی استفاده می‌کردند. بازی Death Stranding در تاریخ 8 نوامبر 2019 برابر با 17 آبان 98 برای کنسول PlayStation 4 منتشر می‌شود.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا