اخبار بازیکامپیوتر

احتمال اضافه شدن بازی Death Stranding به PC Game Pass

به‌تازگی عوض شدن تصویر پروفایل حساب رسمی PC Game Pass بر روی توئیتر باعث شده تا شایعاتی در خصوص اضافه شده بازی Death Stranding به این سرویس به وجود بیاید. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

در این تصویر پروفایل جدید، منظره‌ای مه‌آلود همراه با تپه‌های سرسبزی دیده می‌شود که شباهت زیادی به مناطق بازی Death Stranding دارد. حساب رسمی PC Game Pass پس از تغییر دادن تصویر حساب خود نوشت: «بعضی وقت‌ها از تصویر یک منظره خوب خوش‌مان می‌آید.» به دنبال انتشار این توئیت، کاربری به نام naven0m@ موفق شد تا مکان دقیق تصویر مذکور را در قسمتی از نقشه Death Stranding پیدا کند:

بازی Death Stranding - تصویر پروفایل PC Game Pass

با توجه به این، بسیاری از کاربران معتقدند که مایکروسافت به اضافه شدن آخرین ساخته کوجیما به سرویس PC Game Pass اشاره دارد. این در حالی است که چند ماه پیش، ایکس باکس و استودیوی Kojima Productions با تأیید شایعات گذشته، از همکاری با هم جهت ساخت یک بازی جدید خبر دادند.

بازی Death Stranding ابتدا در اواخر سال 2019 برای پلی استیشن 4 عرضه شد و به دنبال آن، نسخه عادی و Director’s Cut آن نیز در نهایت به پلتفرم رایانه‌های شخصی (استیم و فروشگاه اپیک گیمز) راه پیدا کردند. با اینکه سونی ناشر نسخه پلی استیشن بازی محسوب می‌شود، اما نسخه PC دث استرندینگ توسط شرکت 505Games منتشر شد. چنانچه Death Stranding برای فروشگاه مایکروسافت و سرویس PC Game Pass در دسترس قرار گیرد، احتمالا باری دیگر 505 گیمز وظیفه نشر بازی را بر عهده خواهد گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا