اخبار بازی

 تاریخ عرضه بازی Death Stranding در Steam اعلام شد

البته در فروشگاه Epic همزمان قابل خریداری است 

 تاریخ عرضه اثر جدید هیدئو کوچیما برای رایانه های شخصی بلاخره مشخص شد. بازی پر سرو صدای Death Stranding در تاریخ دوم ژوئن (مطابق با 13 خرداد) در پلتفرم PC در دسترس خواهد بود. پیش فروش این بازی البته در فروشگاه های Steam و  Epic شروع شده و با پرداخت زود هنگام میتوانید از جوایزی که برای شما در نظر گرفته شده بهره مند شوید. عنوان Death Stranding قرار است با بازی Half-Life هم همکاری هایی داشته باشد که شامل تعدادی ایتم کازمتیک مثل عینک گوردون فریمن و دستکش الکس است. در هنگام پیش خرید در فروشگاه شرکت Epic هم شما میتوانید اسم بازی Half-Life را مشاهده کنید و میتوان نتیجه گرفت که انحصاری برای Steam در کار نخواهد بود.

Death-Stranding و همکاری اش باHalf-Life بازی

قابلیت های جدیدی که در بین بازیکنان PS4 این بازی هم درخواست شده بود به نسخه PC اضافه شده است. قابلیت عکاسی در تمام زوایای دوربین به بازی اضافه شده است و شما میتوانید افکت های دلخواه تان را هم به عکس ها اعمال کنید. حالت های با مزه و بعضا مسخره ای هم برای کاراکتر Sam اضافه شده است.

death-stranding بازی

از دیگر قابلیت های نسخه PC میتوان به “فریم بالا” اشاره کرد. در نگاه اجمالی به ویدئوی منتشر شده از این بازی، به نظر میرسد که شاهد 60fps و پشتیبانی از حالت ultrawide خواهیم بود. نسخه PC  بازی Death Stranding شامل آیتم های درون بازی از قبیل عینک های آفتابی بیشتر ، صفحه های رنگی برای محافظ ، تعدادی Power Skeleton همراه با موسیقی متن دیجیتال و کتاب هنری  (Art Book) خواهد بود. کسانی که این بازی را پیش خرید میکنند، از Skin های بیشتر و همچنین HD wallpapers بهره مند خواهند شد.

بلاخره مدت زمان انتظار ما برای نسحه PC این بازی مشخص شد و 3 ماه دیگر Norman Reedus را ملاقات خواهیم کرد.

احسان عجمی نژاد فرد

َAre gamers really scaping Reality or just enjoying different ones ?

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا