اخبار بازیکامپیوتر

رسمی: بازی Death Stranding به سرویس PC Game Pass می‌آید

پس از اشارات مختلف صفحه رسمی سرویس PC Game Pass به بازی Death Stranding، مایکروسافت و شرکت 505 گیمز تأیید کرده‌اند که آخرین ساخته هیدئو کوجیما در تاریخ 23 آگوست (1 شهریور) به این سرویس اضافه خواهد شد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Death Stranding

دث استرندینگ ابتدا در اواخر 2019 به عنوان اولین بازی استودیوی Kojima Productions پس از جدایی کوجیما از کونامی، برای پلی استیشن 4 منتشر شده بود. سونی ناشر نسخه کنسولی بازی به‌شمار می‌آید، اما در اواسط سال 2020 شرکت 505Games وظیفه نشر این عنوان اپن ورلد را بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی را بر عهده گرفت.

اکنون حدود سه سال پس از عرضه اولیه، طی اتفاقی نادر بازی Death Stranding به عنوان یکی از عناوین فرست پارتی و انحصاری‌های کنسولی پلی استیشن بر روی سرویس PC Game Pass قرار می‌گیرد. البته همان‌طور که گفته شد، پورت PC بازی توسط 505 گیمز منتشر شده است.

همچنین گفته شده نسخه‌ای که از سه‌شنبه هفته بعد در دسترس مشترکان PC Game Pass قرار خواهد گرفت، شامل ویژگی‌هایی از جمله پشتیبانی از مود فوق عریض، فوتو مود، فریم ریت بالا و همچنین محتویات مربوط به کراس‌اور با عناوین محبوبی از جمله Half-Life و Cyberpunk 2077 خواهد بود. شایان ذکر است که مشترکان گیم پس بر روی PC به نسخه عادی Death Stranding دسترسی خواهند داشت و به‌نظر می‌رسد خبری از ویرایش Director’s Cut بازی که در اوایل 2022 برای رایانه‌های شخصی منتشر شده بود، نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا