اخبار بازی

وجود درجۀ سختی Very Easy در بازی Death Stranding برای طرفداران فیلم

آقای هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) کارگردان بازی Death Stranding در توئیت جدیدی اعلام کرده است که در این عنوان، درجۀ سختی Very Easy (خیلی آسان) هم وجود دارد؛ که به طور خاص برای علاقه‌مندان به فیلم طراحی شده است.

درجۀ سختی death stranding

بازی در این درجۀ سختی بیشتر مانند تماشا کردن یک فیلم است؛ تا طرفداران فیلم هم از تجربۀ این عنوان لذت ببرند و درک بهتری از نقش‌هایی که ستارگان معروف این بازی اجرا میکنند، داشته باشند. یک تستر بازی Death Stranding و دستیار شخصی کوجیما نیز تایید کرده‌اند که حالت سختی Very Easy برای افرادی مناسب است که معمولاً بازی نمی‌کنند و بیشتر بر روی داستان بازی متمرکز هستند. مسلماً چالش‌های کمتری هم در این درجۀ سختی وجود دارد تا مخاطب بیشتر بر روی داستان بازی متمرکز شود. ناگفته نماند که مانند بیشتر بازی‌ها درجۀ سختی  Easy ، Normal و Hard نیز در عنوان Death Stranding وجود دارد؛ تا طرفداران بازی‌ هم از چالش‌های موجود در این عنوان لذت ببرند.

آقای کوجیما در توئیتر خود گفته است :

به طور معمول فقط یک حالت آسان وجود دارد؛ اما ما درجۀ سختی خیلی آسان را هم برای طرفداران فیلم به بازی اضافه کردیم. به این دلیل که ما بازیگران واقعی مانند Norman ،  Mads و Lea را داریم که در بازی Death Stranding نقش آفرینی می‌کنند.

بازی Death Stranding دارای بازیگران درجه یک هالیوودی است که برخی از آن‌ها را در تریلر بازی مشاهده کردیم. ستارگان معروفی همچون نورمن ریداس (Norman Reedus) در نقش شخصیت اصلی بازی یعنی Sam ، مدز میکلسن (Mads Mikkelsen) در نقش شخصیت Cliff ، لی سیدو (Lea Seydoux) در نقش شخصیت  Fragile ، مارگارت کوالی (Margaret Qualley) در نقش شخصیت  Mama ، گیلرمو دل تورو (Guillermo Del Toro) در نقش شخصیت Deadman ،  نیکولاس ویندینگ رن (Nicolas Winding Refn) در نقش شخصیت Heartman ، تامی ارل جنکینز (Tommie Earl Jenkins) در نقش شخصیت Die-Hardman ، تروی بیکر (Troy Baker) در نقش شخصیت Higgs و در نهایت ، لیندزی وگنر (Lindsay Wagner) در نقش شخصیت Amelie در این بازی نقش آفرینی می‌کنند.

به‌تازگی مشخص شد که بازی Death Stranding در نمایشگاه توکیو گیم شو امسال (TGS 2019) نمایش جدیدی خواهد داشت. این نمایشگاه در تاریخ 21 شهریور الی 24 شهریور به مدت چهار روز برگزار می‌شود و شما می‌توانید در این تاریخ از طریق اکثر پلتفرم‌های پخش آنلاین مانند یوتوب و سوئیچ این رویداد سالانه را تماشا کنید. همچنین شرکت سونی (SONY) نیز در این نمایشگاه حضور دارد؛ اما بر خلاف سال گذشته کنفرانس اختصاصی نخواهد داشت.

ناگفته نماند که عنوان Death Stranding در تاريخ ١٧ آبان ١٣٩٨ بصورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن ۴ منتشر خواهد شد. در حال حاضر تنها پلتفرمي كه براي عرضهٔ بازی اعلام شده است ، کنسول پلی استیشن ۴ است. اما با توجه به اتفاقات اخیر ، این احتمال وجود دارد که در آینده این عنوان برای سایر پلتفر‌ها نیز عرضه شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا