اخبار بازی

تاریخ عرضه‌ی Death Stranding Director’s Cut روی PC مشخص شد

اوایل این ماه مشخص شد که بازی Death Stranding Director’s Cut از استودیوی Kojima Productions در بهار سال 2022 برای رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. اما اکنون تاریخ دقیق عرضه‌ی آن مشخص شده و می‌دانیم چه زمانی قرار است مجددا سرتاسر آمریکای شمالی را به همراه BB خودمان طی کنیم.

deathstranding

شرکت 505Games که ناشر این عنوان روی PC خواهد بود، اعلام کرده که Death Stranding Director’s Cut روی پلتفرم Steam و Epic Games در روز چهارشنبه، 30 مارس 2022(به تاریخ شمسی 10 فروردین 1401) عرضه خواهد شد و دارای قیمت 39.99 دلاری است، یعنی 10 دلار بیشتر از قیمت آن روی PS5 که اولین پلتفرم این بازی بود.

البته اگر قبلا  Death Stranding را روی رایانه شخصی خریداری کرده‌اید، می‌توانید با قیمت بسیار کمتری آن را به نسخه‌ی Director’s Cut تبدیل کنید. صاحبان نسخه‌ی اصلی بازی می‌توانند با قیمت تخفیف خورده‌ی 9.99 دلار نسخه‌ی Director’s Cut را از فروشگاه درون بازی دریافت کنند. اگر همچنان می‌خواهید نسخه‌ی اصلی و اولیه‌ی بازی را داشته باشید، می‌توانید آن را با 70 درصد تخفیف تا تاریخ 3 فوریه خریداری کنید.

همانطور که انتظار می‌رود، Death Stranding Director’s Cut روی PC دارای نرخ فریم بالاتر، پشتیبانی از مانیتور فوق عریض (ultrawide) و یک بخش Photo Mode عمیق و پر جزییات است. شرکت 505Games می‌گوید:« به لطف قدرت گرافیکی تکنولوژی جدید اینتل یعنی Xe Super Sampling (XeSS) که اخیرا در رویداد CES 2022 معرفی شده است، Death Stranding در زیباترین حالت خود قرار دارد، در نقش Sam Bridges در یک دنیای آخرالزمانی به جهت متحد کردن مجدد آمریکا سفر کنید و یک خط داستانی گسترده و جذاب به همراه ماموریت‌های مخفی کاری و قابلیت‌های مبارزه جدید را تجربه کنید.»

بازی Death Stranding Director’s Cut در 30 مارس روی پلتفرم‌های Steam و Epic Games در دسترس خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا