اخبار بازیکامپیوتر

بازی Death Stranding Director’s Cut برای PC تأیید شد، عرضه در بهار 2022

بازی Death Stranding Director’s Cut که پیش از این برای پلی استیشن 5 منتشر شده بود، در بهار آینده به پلتفرم PC می‌آید. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Death Stranding Director's Cut

همان‌طور که اخیرا شایعه شده بود، استودیوی Kojima Productions با همکاری شرکت 505 گیمز نسخه کارگردان بازی Death Stranding را برای رایانه‌های شخصی عرضه خواهد کرد. این نسخه به‌طور همزمان بر روی استیم و فروشگاه اپیک گیمز در دسترس قرار می‌گیرد و همان‌طور که شایعه شده بود، از تکنولوژی آپ اسکیلینگ XeSS پشتیبانی می‌کند.

پشتیبانی از مانیتورهای فوق عریض و حالت High Frame Rate نیز از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این نسخه بر روی PC هستند. محتویات مربوط به کراس اور بازی‌های Half-Life و Cyberpunk 2077 هم در کنار Photo Mode، در این نسخه گنجانده شده است. همچنین شایان ذکر است که تمام خریداران Death Stranding Director’s Cut بر روی PC، بخش‌های انتخاب‌شده‌ای از آرت بوک دیجیالی The Art of DEATH STRANDING را دریافت خواهند کرد.

در حال حاضر جزئیاتی مانند قیمت، تاریخ عرضه دقیق و یا سیستم مورد نیاز مشخص نشده، اما می‌دانیم که عرضه بازی برای بهار 2022 برنامه‌ریزی شده است. بازی Death Stranding Director’s Cut هم‌اکنون برای پلی استیشن 5 در دسترس است و دارندگان ورژن استاندارد نیز می‌توانند با پرداخت 10 دلار، بازی خود را به این نسخه ارتقا دهند. باید دید که آیا دارندگان ورژن استاندارد بر روی PC نیز چنین گزینه‌ای را خواهند داشت یا خیر.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا