اخبار بازیپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوتر

نورمن ریداس ساخت دنباله بازی Death Stranding را تأیید کرد

به‌تازگی نورمن ریداس که نقش سم پورتر بریجز، پروتاگونیست بازی Death Stranding را ایفا کرده بود، از ساخت شماره جدید این عنوان خبر داده است.

نورمن ریداس و هیدئو کوجیما

حدود دو سال و شش ماه از عرضه بازی Death Stranding گذشته و به‌نظر می‌رسد که استودیوی Kojima Productions اخیرا کار بر روی نسخه جدیدی از این عنوان را آغاز کرده است. نورمن ریداس به‌تازگی این موضوع را در مصاحبه جدیدی با نشریه Leo Edit مطرح کرده و در مورد تجربه ساخت بازی قبلی گفته:

«حدود دو یا سه سال زمان برد تا جلسات موکپ و سایر مراحل را به اتمام برسانیم. ساخت چنین چیزهایی کار زیادی را طلب می‌کند. پس از آن بازی منتشر شد، جوایز زیادی را دریافت کرد و به موفقیت بزرگی دست یافت. بنابراین ما به‌تازگی ساخت قسمت دوم آن را آغاز کرده‌ایم.»

شایان ذکر است که استودیوی کوجیما پروداکشنز تاکنون از پروژه بعدی خود معرفی نکرده، اما تابستان سال گذشته نورمن ریداس از آغاز شدن مذاکرات برای ساخت دنباله Death Stranding صحبت کرده بود. این عنوان ابتدا در نوامبر سال 2019 برای پلی استیشن 4 و سپس در اواسط 2020 برای رایانه‌های شخصی منتشر شده بود. پس از آن، نسخه Director’s Cut بازی در سال گذشته در اختیار کاربران پلی استیشن 5 قرار گرفت و مدتی پیش نیز برای PC منتشر شد.

طبق آمار اعلام شده، آخرین ساخته هیدئو کوجیما موفق شده تا تاریخ مارچ 2021، به فروش 5 میلیون نسخه‌ای دست یابد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا