اخبار بازی

استودیو توسعه‌دهنده بازی Death Stranding در آینده وارد عرصه فیلم‌سازی می‌شود

بازی Death Stranding

علاقه خالق و توسعه‌دهنده بازی Death Stranding یعنی شخص هیدئو کوجیما به فیلم‌سازی و سینما بر هیچ‌ یک از مخاطب‌های ایشان پوشیده نیست. اگرچه عده‌ای معتقد هستند کات‌سین‌های طولانی مدت برخی از آثار ایشان خود نوعی فیلم محسوب می‌شوند اما ایشان تاکنون وارد عرصه سینما نشده و اثری در آن تولید نکرده‌اند. حال آن که به نظر می‌رسد روزی در آینده این موضوع به واقعیت بپیوندد و شاهد ساخت فیلمی توسط استودیو Kojima Productions باشیم.

کوجیما در مصاحبه‌ای که اخیرا داشته در خصوص آینده استودیواش در عرصه فیلم‌سازی صحبت کرده و به سادگی اظهار کرده است که:

در آینده استودیو Kojima Productions شروع به ساخت فیلم خواهد کرد. اگر شما بتوانید یک کار را به خوبی انجام دهید، پس می‌توانید هر کاری را به خوبی انجام دهید.

با این حال اطلاعاتی درباره اینکه استودیو توسعه‌دهنده بازی Death Stranding چه زمانی ساخت فیلم‌های خود را آغاز می‌کند ارائه نشد. کوجیما صحبت‌های خود را به اشاره به آینده دنیای بازی ادامه داد و اظهار کرد که به نظر ایشان، در چند سال آینده صنعت گیم در جهت استریم بازی‌ها پیش خواهد رفت. این موضوع برای خالق مجموعه Metal Gear Solid بدین معنی است که بازی‌های ویدئویی روی یک پلتفرم با فیلم‌ها و سریال‌ها شریک می‌شوند و روی هر نمایشگری در دسترس قرار خواهند گرفت. هم‌چنین بدین معنی است که تمام این مدیوم‌های متفاوت روی یک پلتفرم با یکدیگر به رقابت با هم خواهند پرداخت. کوجیما صحبت‌های خود را اینگونه به اتمام رساند که به فرمت جدیدی که بازی‌ها در قالب آن ارائه خواهند شد بسیار علاقه‌مند بوده و می‌خواهد در همین مسیر به کار خود ادامه دهد.

در انتها لازم به یادآوری است عنوان مورد انتظار Death Stranding در تاریخ 8 نوامبر برابر 17 آبان برای کنسول PlayStation 4 و در تاریخی نامشخص از تابستان 2020 برای پلتفرم کامپیوترهای خانگی عرضه می‌شود.

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. [QUOTE=”vivanred, post: 4661443, member: 28887″]
    به شخصه بازی های که داستان محور هستن و لوکیشن های بازی امکان داره اسپویل بشه هیچ چیزی از بازی ندیدم اینم یکی از اون بازی ها هستش برای همین نمیتونم نظر قاطعی راجب هیچ چیزی بدم .

    اما من به شخصه بازی به فیلم ترجیح میدم مخصوصا بازی های داستان محور نه اینکه بازی های دیگه بازی نکنم یا فیلم دوست نداشته باشم اما بازی ترجیح میدم و از طرف دیگه کوجیما یکی از بهترین بازی های عمرم ساخته که باهاش بزرگ شدم خندیدم اشک ریختم و موهای تمام بدنم سیخ شده حتی بهش فکر میکنم دوران بازی کردنم جلو چشام میاد و الان هم نمیدونم باید چه نظری راجب DS داشته باشم تا بازی کنم برای همین من از کوجیما انتظار بازی دارم تا فیلم .
    [/QUOTE]
    والا منم mgs رو خیلی دوست داشتم و دارم الانم که اینجا دارم پست میدم هم زمان دارم یه کانسپت تریلر واسه مثلا ریمیک mg1 میکشم! mgs1 چندوقت پیش واسه اولین بار رفتم و پرام ریخت فکرش بکن گیمر امروز با همچین چیزی حال کنه! بگذریم که DS بجز باس فایت هاش چنین حسی رو به من نمیدهحالا شما شاید خوشت بیاد ولی بشخصه دیگه ترجیح میدم بازی های کوجیما رو دنبال نکنم

  2. [QUOTE=”vivanred, post: 4660776, member: 28887″]
    کوجیما باید تکلیف خودش روشن کنه یا میخواد بازی بسازه یا فیلم من واقعا این قضیه درک نمیکنم ویدیو صحبتش دیدم گفتم دیگه باید روی کوجیما خط کیشد کاش اصلا بر نمیگشت و میرفت طرف همون فیلم سازی .

    نمیشه هم فیلم بسازی هم بازی همین جوری بازی برای ساختش 3-4 سال طول میکشه مشخصا روی پروسه پروژه بازی های اینده تاثیر داره این موضوع هم اینکه میخواد تهیه کننده و کارگردان و نویسنده هم خودش باشه دیگه همچی تکمیل میشه .

    دارم کم کم از آینده بازی های کوجیما به صورت کاملا نا امید میشم .
    [/QUOTE]
    با این گیم پلی زیباش فیلم بسازه بهتره دیگه با شاخ ترین انجین موجود نتونست انیمیشن و گیم پلی درست و حسابی تحویل بده!

  3. [QUOTE=”vivanred, post: 4660776, member: 28887″]
    کوجیما باید تکلیف خودش روشن کنه یا میخواد بازی بسازه یا فیلم من واقعا این قضیه درک نمیکنم ویدیو صحبتش دیدم گفتم دیگه باید روی کوجیما خط کیشد کاش اصلا بر نمیگشت و میرفت طرف همون فیلم سازی .

    نمیشه هم فیلم بسازی هم بازی همین جوری بازی برای ساختش 3-4 سال طول میکشه مشخصا روی پروسه پروژه بازی های اینده تاثیر داره این موضوع هم اینکه میخواد تهیه کننده و کارگردان و نویسنده هم خودش باشه دیگه همچی تکمیل میشه .

    دارم کم کم از آینده بازی های کوجیما به صورت کاملا نا امید میشم .
    [/QUOTE]
    کوجیما مگه تا حالا فیلم ساخته ؟ اتفاقا الان که با بازیگرای هالیوودی همکاری کرده خیلی وسوسه شده فیلم بسازه نورمن ریداس گفته باید بسازه منم چشم بسته باهاش کار میکنم کوجیما توانایی نوشتن داستان های چند لایه رو داره

  4. [QUOTE=”فرداد معبودی, post: 4660630, member: 114030″]
    کوجیما در مصاحبه‌ای که اخیرا داشته در خصوص آینده استودیواش در عرصه فیلم‌سازی صحبت کرده….
    [/QUOTE]
    برای دیدن مصاحبه که بصورت مینی مستند از BBC منتشر شده…
    به [URL=’https://www.youtube.com/watch?v=kjUpYlKs0nM’][COLOR=rgb(41, 105, 176)]این صفحه[/COLOR][/URL] مراجعه کنید

    فرداد جان اگه امکانش هست لینک مستند رو هم به متن خبر اضافه کن… چون خبر ساخت فیلم توسط کوجیما از همین مصاحبۀ BBC میاد

    ———————————————–

    بدلیل علاقۀ آشکارای کوجیما به عناصر فیلم‌سازی…
    و روابط دوستانه‌ای هم که با فعالان حوزۀ فیلم و سینما داره… ساخت فیلم توسط کوجیما دور از انتظار هم نبود.

    من از این موضوع استقبال میکنم…
    فقط امیدوارم که کوجیما ساخت بازی رو هم تو اولویت‌های اصلیش قرار بده و ساختن فیلم باعث نشه که کمتر بازی بسازه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا