اخبار بازیپلی استیشن 5

اشاره نویسنده Dead Space به معرفی بازی جدید خود در رویداد پلی استیشن 5

اخیرا نویسنده سری Dead Space یعنی آقای Antony Johnston به معرفی یک بازی جدید در رویداد پلی استیشن 5 اشاره کرده‌است. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی‌ها همراه باشید. 

بازی Dead Space

سونی قصد دارد تا در پایان همین هفته (جمعه ساعت 00:30 بامداد) بالاخره از بازی‌های نسل بعدی پلی استیشن رونمایی کند. حال به‌نظر می‌رسد یکی از افرادی که قرار است در این رویداد دیجیتالی از بازی جدید خود رونمایی کند، مشخص شده و آن شخص نویسنده سری محبوب دد اسپیس است.

آقای Antony Johnston که سابقه کار بر روی Middle-Earth: Shadow of Mordor را نیز دارد، با اشاره به رویداد پیش‌روی پلی استیشن 5 در توئیتی نوشت: “همان‌طور که برخی از شما می‌دانید، من به مدت دو سال است که بر روی یک بازی ویدئویی بزرگ کار می‌کنم.” او به‌شکل جالبی ادامه داد:” در یک اخبار کاملا غیر مربوط، شما باید رویداد لانچ پلی استیشن5 را تماشا کنید. ” سپس جانستون در پاسخ به سوال یکی از کاربران در خصوص این پروژه در دست ساخت گفت: “راهنمایی: شما در نقش شخصیتی بازی می‌کنید که اوقات به‌شدت بدی را خواهد گذراند.”

در نگاه اول، ممکن است صحبت‌های Johnston طرفداران زیادی را به فکر دنباله Dead Space بیاندازد. اما با توجه به تعطیل شدن استودیو Visceral Games در سال 2017، ساخت نسخه چهارم این سری چندان محتمل به‌نظر نمی‌آید. به هر حال، احتمالا تا پایان هفته از جزئیات این بازی معرفی نشده آگاه خواهیم شد. سومین و آخرین نسخه دد اسپیس در سال 2013 عرضه شده‌است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا