اخبار بازیایکس باکس سری ایکسپلی استیشن 5کامپیوتر

پخش لایواستریم جدید بازی Dead Space Remake در روز جمعه

سازندگان ریمیک بازی Dead Space اعلام کرده‌اند که در روز 20 اسفند (جمعه همین هفته، ساعت 21:30)، طی یک لایواستریم اطلاعات جدیدی را از این عنوان منتشر خواهند کرد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Dead Space Remake

استودیوی Motive باری دیگر از طرفداران دعوت کرده تا به تماشای جدیدترین قسمت از لایواستریم توسعه‌دهندگان بنشینند و «نگاهی اولیه به مراحل توسعه بازی» داشته باشند. همچنین سازندگان گفته‌اند که قصد دارند تا در مورد پروسه «ریمیک کردن یک بازی» توضیحاتی را با طرفداران به‌اشتراک بگذارند، اما تاکنون جزئیات دقیق‌تری از این لایواستریم اعلام نشده است.

لایواستریم قبلی بازی به ماه جولای سال میلادی گذشته باز می‌گردد، جایی که استودیوی Motive ویدئوهایی را از مراحل ابتدایی توسعه ساخته موردانتظار خود منتشر کرد و در این میان، بخش‌هایی از گیم‌پلی Dead Space Remake را نیز نمایش داد. همچنین در لایواستریم قبلی توضیحات جالبی در مورد برخی از سیستم‌های تازه به‌کار گرفته شده در بازی، از جمله سیستم جدید آسیب‌پذیری بدن دشمنان نسبت به شلیک‌های بازیکنان، ارائه شد.

این‌طور که به‌نظر می‌رسد، نمایش روز جمعه بازی نیز فرمت مشابهی با نمایش قبلی خواهد داشت چرا که عبارت «لایواستریم توسعه‌دهندگان» بر روی یوتیوب رسمی بازی دیده می‌شود. بازی Dead Space Remake از پایه برای کنسول‌های نسل نهمی و PC در حال بازسازی است و سازندگان برای توسعه آن، از انجین فراست‌بایت بهره می‌برند. اکترونیک آرتز تاکنون به‌طور رسمی تاریخ عرضه‌ای را اعلام نکرده، اما بر اساس برخی شایعات این ریمیک در پاییز سال 2022 منتشر می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا