اخبار بازیایکس باکس سری ایکسپلی استیشن 5کامپیوتر

ریمیک بازی Dead Space رسما معرفی شد

شایعات صحت داشتند و الکترونیک آرتز در جریان رویداد EA Play Live، از ریمیک بازی Dead Space رونمایی کرد. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

ریمیک بازی Dead Space

یکی از محبوب‌ترین سری بازی‌های ژانر ترس پس از سال‌ها غیبت در نسل نهم باز می‌گردد. به گفته شرکت EA، این ریمیک از پایه در حال بازسازی شدن است و از موتور گرافیکی فراست بایت بهره می‌برد. همچنین وظیفه توسعه بازی به استودیوی EA Motive، سازندگان  Star Wars: Squadrons و بخش کمپین Star Wars Battlefront II سپرده شده است.

ریمیک دد اسپیس بازه زمانی مشخصی برای عرضه ندارد، اما الکترونیک آرتز اعلام کرده که بازی برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری|اس منتشر می‌شود. گفته شده که ریمیک Dead Space شامل بهبودهایی در مکانیک‌های گیمپلی و داستان خواهد بود، اما فعلا جزئیات بیشتری در این مورد مشخص نیست.

از آخرین عرضه‌ سری دد اسپیس که نسخه سوم بود، حدود 8 سال می‌گذرد. خالق اصلی دد اسپیس، استودیوی Visceral Games در حالی که در سال 2017 بر روی یک بازی تک‌نفره از استار وارز کار می‌کرد، تعطیل شد. در همین حال، سال گذشته تهیه‌کننده سابق سری، گلن اسکافیل از بازی جدید خود با نام The Callisto Protocol رونمایی کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا