اخبار بازی

احتمال حضور بازی Dead Island 2 در افتتاحیه گیمزکام 2022

به دنبال لو رفتن حجم زیادی از جزئیات بازی Dead Island 2، اکنون شایعه‌ای جدید به حضور این عنوان RPG در رویداد Gamescom اشاره دارد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Dead Island 2

هشت سال از معرفی اولیه دد آیلند 2 می‌گذرد و به‌نظر می‌رسد که شرکت Deep Silver بالاخره آماده است تا بازی را مجددا به طرفداران نمایش دهد. پیش از این تام هندرسون، اینسایدر مطرح صنعت بازی گزارش داده بود که ممکن است این عنوان در مراسم TGA امسال حضور داشته باشد، اما او اخیرا مدعی شده که تریلر جدید بازی چند ماه زودتر و در طول رویداد افتتاحیه رویداد گیمزکام که با نام Opening Night Live شناخته می‌شود، پخش خواهد شد.

مدتی پیش، فروشگاه آمازون اطلاعات گسترده‌ای را از Dead Island 2 لو داد که شامل تاریخ انتشار و جزئیات مختلف آن می‌شد. به‌نظر می‌رسد بازی برای تاریخ 3 فوریه 2023 (14 بهمن 1401) برنامه‌ریز شده و به‌صورت بین نسلی منتشر خواهد شد. همچنین در میان این اطلاعات لو رفته اشاره شده که Dead Island 2 دارای یک سیستم اسکیل جدید خواهد بود و از شش شخصیت قابل بازی همراه با امکان شخصی‌سازی کامل قابلیت‌های آن‌ها پشتبیانی می‌کند.

باید دید که سازندگان گیم‌پلی بازی را در رویداد Opening Night Live نمایش خواهند داد یا خیر. رویداد افتتاحیه گیمزکام سه‌شنبه هفته آینده، ساعت 22:30 به‌صورت زنده برگزار خواهد شد. گفته شده که در طول این رویداد 2 ساعته، شاهد نمایش بیش از 30 بازی مختلف خواهیم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا