اخبار بازی

تاریخ انتشار بازی Dead Island 2 مشخص شد

بعد از انتظارات فراوان، بالاخره تاریخ عرضه‌ی بازی Dead island 2 به طور رسمی مشخص شد. شب گذشته در مراسم گیمزکام، تاریخ انتشار این بازیِ مورد انتظار را ماه فوریه اعلام کردند.

بازی Dead Island 2 در شهر لس آنجلس جریان دارد و به نقل از سازندگان، لحنی بسیار خشن دارد. گویا آن‌ها سعی داشته‌اند با نوع خاصی از خشونت در بازی، به فیلم‌های کلاسیکِ ترسناکِ هالیوودی ادای احترام کنند. تریلر سینماتیک بازی شخصیت جیکوب را نشان می‌دهد. یکی از شش شخصیتی که در Dead Island 2 قابل بازی‌ست. هرکدام از این شش شخصیت، دارای ویژگی‌های رفتاری و دیالوگ‌های منحصربه‌فرد خود هستند و به واسطه‌‌ی یک سیستم شخصی‌سازی گسترده، بازیکن قادر است هردفعه راه‌های جدیدی را برای از بین بردن زامبی‌ها پیدا کند.

خان، طراح روایت اصلی بازی، در این باره توضیحاتی را ارائه می‌دهد:”ما موارد مختلفی را در بازی طراحی کرده‌ایم تا بتوانید به شکلی دیوانه‌وار از کشتن زامبی‌ها لذت ببرید و آشوب‌های زندگی واقعی برای مدت کوتاهی دور بمانید.”

جدا از بخش تک‌نفره، بازی Dead Island 2 از حالت Co-op نیز بهره می‌برد. این بازی در تاریخ ۳ فوریه ۲۰۲۳ در فروشگاه اپیک‌گیمز در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا