اخبار بازیایکس باکس وانپلی استیشن 4کامپیوترنینتندو سوییچ

بازی Dead Cells حداقل تا یک سال دیگر DLC رایگان دریافت خواهد کرد

استودیوی موشن توین اعلام کرده که عرضه محتویات رایگان جدید برای بازی Dead Cells حداقل تا یک سال دیگر ادامه خواهد داشت. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Dead Cells

عنوان دد سلز به‌تازگی آپدیت رایگان جدیدی را به‌نام Break the Bank دریافت کرده و پشتیبانی از این بازی اکشن روگ‌لایت پس از حدود 4 سال، همچنان ادامه دارد. استودیوی Motion Twin پیش از این اعلام کرده بود که درآمد حاصل از DLCهای پولی به توسعه‌دهندگان کمک خواهد کرد تا بازی اصلی را گسترش دهند. حال این استودیو باری دیگر به طرفداران اطمینان داده که عرضه محتویات رایگان را حداقل تا یک سال آینده ادامه می‌دهد.

سازندگان این خبر را همراه با عرضه آپدیت جدید بازی به گوش طرفداران رسانده‌اند و اعلام کرده‌اند که بابت برخی از محتویاتی که طی یک سال آینده به Dead Cells اضافه خواهد شد، «بسیار هیجان‌زده» هستند. استودیوی موشن توین همچنین اشاره کرده که به‌لطف حمایت طرفداران از DLCهای منتشر شده، تیم سازنده می‌تواند در کنار اضافه کردن محتویات جدید به Dead Cells، ساخت دیگر پروژه در دست ساخت خود را نیز پیش ببرد.

در حال حاضر 3 دی ال سی پولی (Fatal Falls ،The Bad Seed و The Queen and the Sea) برای بازی در دسترس است که آخرین آن‌ها حکم پایانی بر یک سه‌گانه را دارد. طی سالیان اخیر محتویات رایگان قابل توجهی نیز برای Dead Cells منتشر شده که سلاح‌ها، محیط‌ها و دشمنان جدید و همچنین بالانس‌سازی بازی را در بر داشته‌اند.

طبق آخرین آمار رسمی، این عنوان موفق شده تا پایان سال 2021 به فروش 6 میلیون نسخه‌ای دست یابد. بازی Dead Cells هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوئیچ در دسترس است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا