اخبار بازی

دی ال سی جدید بازی Dead Cells در اوایل 2021 منتشر خواهد شد

سازندگان جزئیاتی را از دی ال سی جدید بازی Dead Cells که در اوایل سال آینده در دسترس قرار می‌گیرد، اعلام کرده‌اند. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

دی ال سی بازی Dead Cells

دومین دی ال سی پولی عنوان دد سلز با قیمت 5 دلار و در اوایل 2021 منتشر می‌شود. این دی ال سی که Fatal Falls نام دارد، دو منطقه جدید را به اواسط بازی اضافه می‌کند که به بازیکنان انتخاب بیشتری را برای کاوش می‌دهد. در حالت عادی، بازیکنان منطقه Stilt Village و Clock Tower را طی می‌کنند، اما دی ال سی جدید این امکان را فراهم می‌آورد که بازیکنان بجای مناطق نام‌برده، از دو منطقه جدید Fractured Shrines و The Undying Shores عبور کنند.

دی ال سی Fatal Falls همچنین دشمنان و سلاح‌های جدیدی را شامل می‌شود. علاوه بر آن، ژست‌های جدیدی به بازی اضافه می‌شود که به‌نظر ادای احترامی به ایموت Praise The Sun و همچنین پسر کاراته‌باز هستند. Fatal Falls یک باس جدید را هم در بر دارد.

البته آپدیت‌های رایگان بازی همچنان سر جای خود هستند و برای کاربران در دسترس قرار می‌گیرند. استودیو Motion Twin به‌شکل جالبی در خصوص ادامه پشتیبانی از بازی اعلام کرد: “حقیقتش را بخواهید، اگر Joan (کارگردان خلاق بازی) را برای یک هفته در اتاقی زندانی کنیم، او احتمالا محتوای حدود 20 سال آینده بازی را با خطی بد بر روی دیوارهای آن می‌نویسد. اساسا، می‌توانید انتظار داشته باشید که آپدیت‌های معمول ما تا سال آینده نیز ادامه داشته باشد.”

شما می‌توانید بررسی Dead Cells را هم‌اکنون از بازی سنتر مطالعه کنید. این عنوان ابتدا در 2018 عرضه گشت و موفق شد تا جایزه بهترین بازی اکشن سال را در مراسم TGA از آن خود کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا