اخبار بازیایکس باکس وانپلی استیشن 4کامپیوترنینتندو سوییچ

فروش بازی Dead Cells به 6 میلیون نسخه رسید

استودیوی Motion Twin علاوه بر معرفی یک دی ال سی بزرگ جدید برای بازی Dead Cells، اعلام کرده که این عنوان به فروش 6 میلیون نسخه‌ای دست پیدا کرده است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Dead Cells

دد سلز روزهای پر تب و تابی را سپری می‌کند و پس از معرفی آپدیت «!Everyone is Here» و DLC پولی The Queen and the Sea، اکنون آخرین آمار فروش این بازی اکشن روگ لایت نیز اعلام شده است. استودیوی توین موشن اخیرا با انتشار توئیتی نوشته:

«برای جشن گرفتن بیستمین سالگرد Motion Twin و فروش 6 میلیون نسخه‌ای Dead Cells، خرسندیم تا اعلام کنیم که دی ال سی The Queen and the Sea یک سرانجام حماسی برای سه‌گانه DLCهای ما خواهد بود و در سه ماه ابتدایی سال 2022 برای PC و کنسول‌ها عرضه خواهد شد!»

البته سازندگان اعلام کرده‌اند که انتشار این DLC لزوما به معنی پایان کار آن‌ها با بازی Dead Cells نخواهد بود. با این‌حال، گفته شده مسیری که با دو DLC پولی پیشین یعنی Bad Seed و Fatal Falls آغاز شده بود، با The Queen and the Sea به پایان می‌رسد.

باید دید که آیا DLCهای آینده خط داستانی جدیدی را شامل می‌شوند یا اینکه در قالب آپدیت‌های رایگان عرضه خواهند شد. در هر صورت، دی ال سی The Queen and the Sea چند دشمن و یک باس جدید، سلاح‌های تازه، یک پایان و دو زیست‌بوم جدید را به بازی اضافه می‌کند. این DLC در اوایل 2022 و با قیمت 5 دلار برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوئیچ منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا