اخبار بازیبازی ها و اپلیکیشن های موبایلکامپیوترنینتندو سوییچ

فروش بازی Dead Cells به 10 میلیون نسخه رسید، عرضه آپدیت‌ها ادامه دارد

موفقیت‌های عنوان مستقل Dead Cells ادامه دارد و استودیوی Motion Twin اعلام کرده که میزان فروش این بازی، حالا از مرز 10 میلیون نسخه هم عبور کرده است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Dead Cells

حدود 5 سال پس از عرضه، بازی Dead Cells موفق شده تا با ده‌ها آپدیت رایگان و چهار DLC پولی بازیکنان را برای مدتی طولانی سرگرم نگه دارد. برخی از این محتویات پر بازده، کراس‌اورهای مختلفی بودند که با عناوینی مانند Shovel Knight ،Hollow Knight و یا کسلوانیای کونامی انجام شدند. اینطور که به‌نظر می‌رسد، استودیوی Motion Twin همچنان قصد دارد تا با انتشار محتویات بیشتر، از بازی محبوب خود پشتیبانی کند.

سازندگان ضمن اعلام دست‌یابی به فروش 10 میلیون نسخه‌ای، اعلام کرده‌‌اند که در حال بررسی راه‌های مختلف برای ادامه دادن دد سلز به عنوان یک بازی کامل هستند. در همین حال، Motion Twin گفته که به دنبال «امتحان کردن ایده‌های مختلف برای آپدیت‌های بعدی و همچنین پیدا کردن راه‌های جدید» است تا طرفداران همچنان بتوانند از تجربه دد سلز لذت ببرند.

آخرین آپدیت بازی که با نام Clean Cut منتشر شد، مواردی مانند سلاح‌های جدید، یک مود اسپیدران، و ورژن‌های جدید از باس‌های دی ال سی Return to Castlevania در مود باس راش را در بر داشت. باید دید که برنامه‌‌های استودیوی Motion Twin برای محتویات آینده این عنوان روگ‌لایت محبوب چیست. اما در هر صورت، مشخصا سازندگان هنوز قصد پایان دادن به پشتیبانی از این عنوان را ندارند.

بازی Dead Cells برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوئیچ و اندروید و iOS در دسترس است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا