اخبار بازی

Dead By Daylight، بک بازی چند نفره ترس و بقا برای PC معرفی شد

«Dead By Daylight» نام بازی جدید استدیوی Behaviour Interactive بوده که سازنده عناوینی از جمله «Naughty Bear» و «Wet» است. در ادامه با «بازی‌سنتر» همراه شوید.

سبک این بازی ترس و بقا است و به صورت مالتی پلیر انجام می‌شود. یکی از گیمرها و بازیکن??‌ها در نقش یک قاتل در بازی حضور دارد و چهار بازیکن دیگر نیز باید تلاش کنند که زنده بمانند. سازنده، بازی را اینگونه توضیف می‌کند: «موش و گربه بازی مرگبار و کشنده.»

یک سری اطلاعات در صفحه استیم بازی قرار داده شده که بدین شرح است:

در بازی به هیچ عنوان نمی‌دانید که چه چیزی انتظار شما را می‌کشد و قافل گیر می‌شوید، نمی‌دانید که با چه چیزی مواجه خواهید شد و چگونه از مهلکه فرار کنید. در شرایط بحرانی و سخت بازی، باید تصمیماتی را انتخاب کنید که برای شما و بازیکن‌ها استرس زا هستند. هر کدام از این تصمیمات و گزینه‌های مد نظرتان، کلید شانس شما برای زنده ماندن در بازی است.  فقط انسان‌های عادی نیستند که در بازی نقش قاتل را داشته باشند بلکه موجودات ژانر و سبک ترس مانند موجودات ماوراءالطبیعه که از دیوار رد می‌شوند و آن‌هایی که با هر وسیله مرگباری آدم را وحشیانه تکه تکه می‌کنند نیز می‌توانند در بازی نقش قاتل را داشته باشند. 

بازیکن‌ها در نقش قاتل، کنترل او را به صورت اول شخص در دست دارند و همان‌طور که واضح است، قاتل نسبت یه چهار شخصیت دیگر قدرتمند تر است. این در حالی است که چهار شخصیت دیگر که باید در بازی زنده بمانند، کنترل آن‌ها توسط بازیکن‌ها به صورت سوم شخص صورت می‌گیرد و به آن‌ها این امکان را می‌دهد تا در بازی دید وسیع‌تری داشته باشند. مثلا گوشه‌ها را به خوبی ببینند. 
اگر چهار شخصیت بازی که نقش زنده ماندن و بقا را در بازی دارند، همکاری خوبی را در بازی با یکدیگر داشته باشند، پاداش خوبی را در بازی دریافت خواهند کرد اما مهم‌ترین نکته در بازی، فقط زنده ماندن در پایان روز بوده چرا که همه چیز در مورد زنده ماندن است. این مورد نیز امکان دارد که بازیکن‌ها (چهار شخصیتی که باید زنده بمانند) می‌توانند به دوستان و متحدهای خود در بازی خیانت کنند تا شخصیت خودشان در بازی رنده بماند. 

سازنده بازی گفته است که «Dead By Daylight» سیستم نسبتا پیچیده‌ای در مورد پیشرفت کردن و آنلاک و باز کردن دارد. تاریخ عرضه بازی مشخص نشده است و تنها یک سری کانسپت آرت و همچنین ویدئوی گیم پلی بازی در دسترس است.

 

منبع

.:BigBoss:.

[URL]http://forum.bazicenter.com/thread26-post1243773/#post1243773[/URL]پوکر-بیلیارد-فوتبال-اینترنت-سریال و فیلم-موزیک-کامیک استریپ-ورزش-انیمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا