اخبار بازیپلی استیشن

علاقه سازنده‌ Days Gone به ساخت بازی از مجموعه Uncharted

جف راس، کارگردان Days Gone و کارمند سابق استودیو Bend، در گفتگو با کالین موریارتی در پادکست Sacred Symbols اظهار کرد که زمانی قصد داشته یک پریکوئل (خط داستانی‌ای که قبل از مجموعه اصلی اتفاق بیافتد) از Uncharted با حضور ویکتور سالیوان جوان (یکی از شخصیت‌های فرعی Uncharted)، ملقب به “سالی” بسازد. راس اشاره کرد که پس از رد ایده بازی Days Gone 2 توسط سونی، ساخت این پریکوئل از Uncharted را به شرکت پیشنهاد کرده است.

victor sullivan sully uncharted

داستان این پریکوئل چطور پیش می‌رود؟

راس گفت: «ویکتور سالیوان در سن 25 سالگی، در تایم لاین زمانی‌ای که حدودا متعلق به سال‌های 1976 است، بنا به دلایلی از نیروی دریایی کناره گیری می‌کند، و ما از اینجا، داستان او برای انتخاب راه زندگی‌‌اش از بین سرباز بودن و یا پا گذاشتن در مسیر یاغی گری را پی ‌میگیریم.»

راس اضافه کرد که این ورژن از سالی یک شخصیت جذاب مانند شان کانری در جیمز باند خواهد بود. نمایی که او از دهه هفتاد به تصویر می‌کشد احتمالاً از فیلم هایی مانند جوکر و روزی روزگاری در هالیوود الهام گرفته خواهد شد. او در پایان گفت: «آنچه را که من قصد دارم از دهه 70 به تصویر بکشم جدای از زیبایی‌ها و قسمت‌های لذت‌بخش آن است و بیشتر به بخش‌های تاریک این دوره مربوط است.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا