اخبار بازی

David Cage: عنوان نسل بعدی ما، شما را شگفت زده خواهد کرد

سازنده عنوان Beyond: Two Souls آقای David Cage اطلاعاتی در مورد عنوان نسل بعدی استودیو آن ها که برای PS4 عرضه خواهد شد و هنوز معرفی نشده است، فاش نمود.
آقای Cage در مصاحبه با CVG اذعان کرد: "به من اعتماد کنید؛ اگر عنوانی که داریم برای PS4 می‌سازیم را نمایش دهیم، شما شگفت زده خواهید شد. این عنوان، دنیایی دیگر است!"
وی بهترین پیشرفت PS4 را، باز گذاشتن دست سازندگان می‌داند و در این خصوص می‌گوید: "در واقع این کنسول به ما ظرافت بیشتر، امکان استفاده از نکات ریز و ظریف و جزییات بیشتری را می‌دهد. سخت افزار جدید به شما تکنولوژی جدید را اهدا می‌کند که با آن می‌توانید دقیق تر و بهتر باشید و همین مورد به تنهایی باعث ایجاد تغییر در انگیزه و شوق یک سازنده می‌شود. شاید در زمان PS2 حتی فکر عنوانی مثل Beyond را هم نمی‌کردم چرا که اصلا در رویا هم نمی‌توانستم تصور کنم که روزی به این جا (به این تکنولوژی و قدرت) برسیم؛ از آن زمان تا به حال تغییرات بزرگی صورت گرفته است."
آقای Cage در مورد Beyond توضیح می‌دهد: "ما می‌توانستیم به راحتی دنباله ای از Beyond را بسازیم و از همان المان ها استفاده کنیم و جا های خالی را فقط با شخصیت های جدید پر کنیم؛ اما من کاغذی برداشتم و شروع به تصور موارد کاملا متفاوتی کردم. من نمی‌خواهم دوباره همان چیز ها را تکرار کنم؛ موتور بازی‌سازی این بار کاملا متفاوت است."
به تازگی شایعه شده است که David Cage یک دامین به نام Singularity برای PS4 به ثبت رسانده است و این عنوان نیز توسط Quantic Dream ساخته می‌شود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا