اخبار بازی

David Cage: عرضه عناوین دنباله دار، ریشه خلاقیت را می خشکاند

هرکس که امید به انتشار ادامه عنوان Heavy Rain  دارد، بهتر است که زیاد امیدوار نباشد.
در مصاحبه ای که به تازگی صورت گرفته، مدیر عامل استودیوی Quantic Dream آقای David Cage در مورد اهمیت خلاقیت و نوآوری در مقابل عرضه دنباله های دائمی برای بازی ها به صحبت پرداخته است.


او می گوید:
" تعداد زیادی از مردم به دنبال عناوین مشابه اند و اگر شما چنین بازی هایی را منتشر کنید آنها نیز با خوشحالی آن را می خرند. با حضور چنین بازیکنانی، سر و کله سرمایه گذارانی پیدا می شود که هیچ علاقه ای به نوآوری و خلاقیت ندارند و آنها را تشویق می کنند که کریسمس هر سال یک بازی مشابه را بخرند. اگر شما یک فرد علاقه مند و خلاق باشید و باور داشته باشید به غیر از بازی های شوتر ،سبک های دیگری هم وجود دارند، آن وقت خواهید فهمید که عرضه این عناوین دنباله دار می تواند باعث نابودی خلاقیت و نوآوری گردد. "


Beyond: Two Souls هم به همین شکل خواهد بود، بنابر این نمی توان آن را یک دنباله معنوی از Heavy Rain دانست.


در Heavy Rain شما بایستی در کالبد کاراکتر های بازی قرار گرفته و زندگی می کردید و به طور مداوم با ملاقات های متفاوت و تصمیمات حیاتی روبرو می شدید، در حالی که  Beyond: Two Souls بیشتر یک بازی معما محور نامتقارن است که در آن بایستی به کنترل Jodie که شخصیت فیزیکی داستان است بپردازید و در کنار آن با کاراکتر ماورا الطبیعه Idan در بازی پیش بروید.
 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا