اخبار بازی

David Cage: شما Ellen Page را در Beyond Two Souls نخواهید دید

سایت ClickOnline طی مصاحبه ای که امروز با آقای David Cage بنیانگذار و مدیرعامل استدیو Quantic Dream و مدیر عنوان ماجراجویی Beyond: Two Souls داشت، از ایشان پرسید که آیا شخصیت Ellen Page نقش شروع کننده را در بازی دارد و نقش وی چیست(؟)"، وی پاسخ داد: "خب، من علاقه مند به او بودم، نه بخاطر شناخته شدنش و نه بخاطر داشتن نام زیبا که در روی باکس بازی نیز قرار گرفته است بلکه در اصل او یک کارکتر عجیب و شگفت انگیز است. این تنها ذهنیتی است که من از این کارکتر دارم."

 
وی افزود: "در حال حاضر شما نمی توانید محبوبیت او را نادیده بگیرید و مردمی که واقعا او را دوست دارند و اینجاست که او به دنبال تغییر برخی چیزها و ایجاد تحولاتی در بازی است و این هدف اولیه ماست. من فکر می کنم که نقش وی در واقع تجربه ی چیز های بسیار منحصر به فرد را در بازی ایجاد خواهد کرد. وقتی شما می خواهید این عنوان را بازی کنید، شما Ellen را در نقشی نمی بینید، بلکه Jodie Holmes رو خواهید دید. این کارکتر جسم و استخوانش را از Ellen گرفته است، در واقع روحی از Ellen در Jodie نهفته است که این خود واقعا منحصر به فرد خواهد بود. من فکر می کنم تعداد بسیار اندکی کارکتر (زن) وجود داشته باشد که توانایی انجام کارهای Ellen در Beyond را داشته باشند."
 
بازی Beyond: Two Souls عنوان انحصاری PS3 از سوی استدیو Quantic Dream در دست ساخت می باشد و در تاریخ 8 October  مصادف با 16 مهر ماه امسال عرضه خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا