اخبار بازی

David Cage : بازی Beyond Two Souls شما را کاملا غافلگیر خواهد کرد


David Cage یکی از نابغه های صنعت گیم به شمار می رود. او کسی هست که صنعت بازی سازی را در زمینه سینمایی تعاملی به صورت چشم گیری پیشرفت داد. با تجربه های وسیعی که از عناوینی همچون Heavy Rain و Fahrenheit بدست آورد، اکنون زمان آن است که بتواند نوآوری های خود را در سطح بالاتری و دز قالب بازی Beyond Two Souls ارایه کند.

او در مصاحبه ای که با PlayStation EU blog داشت، بیان کرد: "این بازی با Heavy Rain کاملا متفاوت است، احتمالا مردم می توانند این مورد را به خوبی تصور کنند. اولین تفاوت واضح بین این دو بازی این است که در Beyond، می توانید دو کاراکتر را کنترل کنید؛ Jodie و Aiden. ما می توانیم کارهای جالبی را با Aiden انجام دهیم به طور مثال: پرواز کردن، راه رفتن از دیوارها و برقراری ارتباط با مواد و یا کاراکتر در یک راه عجیب و غریب. آنچه که ما در نمایشگاه E3 به نمایش گداشتیم، در واقع یک نسخه از کار بر روی رابط کاربری مشابه بر اساس Heavy Rain بود اما این رابط نهایی این بازی نیست"

 

"برای کسانی که به ما ایمان دارند و طرفدار Heavy Rain هستند ما آن ها را شگفت زده خواهیم کرد. ما به شما در این بازی چیزی به شما می دهیم که شما حتی انتظار آن را نخواهید داشت. به نظر من این یک تجربه کاملا واقعی خواهد بود. ما بر این باور هستیم و به شدت بر روی این پروژه کار می کنیم. ما هر روز به طور هیجان زده برای دیدن این بازی بر روی صفحه نمایش ها شوق و اشتیاق خاصی داریم. امیدوارم همچین احساسی هم در بین طرفداران بازی شاهد باشم."

این بازی به صورت انحصاری برای کنسول PlayStation 3 در سال 2013 روانه بازار خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا