اخبار بازی

David Cage: “من بازی نمی‌سازم، سعی می‌کنم تجربه خلق کنم”

Heavy Rain در سال 2010 عرضه شد و با بازتاب های مختلفی مواجه شد؛ کارگردان این عنوان آقای David Cage در مورد این که چرا زیاد راغب به ساخت ادامه ای برای بازی ها نیست توضیح می‌دهد و همچنین عقیده خود را بیان کرده و می‌گوید که احساس می‌کند او بازی نمی‌سازد، بلکه سعی می‌کند تجربه خلق کند.
در مصاحبه با Kotaku وی گفت: "من بازی و محصول تولید نمی‌کنم، بلکه تلاش می‌کنم که تجربیات را بیافرینم. من تلاش می‌کنم کاری را که انجام می‌دهم مخلصانه، صادقانه و با عشق باشد. بله ما چیز های خوب زیادی را شنیدیم و همچنین چند موضوع بد! بگذارید ادامه دهیم؛ بیایید دفعه بعدی بهتر کار کنیم و شاید هم یک چیز کاملا متفاوت بسازیم. تنها کاری که دوست ندارم انجام دهم، ساخت ادامه ای برای Heavy Rain است. مثلا بیایم و همان کار را انجام دهیم و فقط یک سری مسایل را بهبود ببخشیم و دوباره بازی را منتشر کنیم. اما خود ما برای Beyond: Two Souls یک صفحه سفید برداشتیم و سعی کردیم تجربه جدید را خلق کنیم و یک احساس متفاوت هنگام بازی کردن به وجود آوریم."

منبع

مطالب پیشنهادی:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا
  • ثبت نام کنید
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را وارد نمایید. شما یک لینک برای ایجاد رمز عبور جدید از طریق ایمیل دریافت خواهید کرد.