اخبار بازی

تایید حضور رسمی دیو باتیستا در بازی Gears 5

بازی Gears 5

حضور دیو باتیستا (Dave Bautista) در بازی Gears 5 به صورت یک شخصیت قابل بازی مورد تایید رسمی قرار گرفت. این کشتی‌گیر سابق WWE و بازیگر آمریکایی پس از آنکه در گذشته در دفعات متعدد از علاقه خود برای ایفای نقش شخصیت مارکوس فنیکس در فیلم Gears of War سخن گفته بود سرانجام به آرزوی خود رسید و فرصت حضور در یک پروژه از مجموعه Gears of War را به دست آورد.

باتیستا حضور خود در بازی Gears 5 را با انتشار تیزری در توییتر اعلام کرد. این شخصیت جدید از تاریخ 15 سپتامبر در ساخته استودیو The Coalition در دسترس قرار می‌گیرد. ناگفته نماند که که از املاء “Batista” برای معرفی این شخصیت در ویدئو منتشر شده استفاده شده که در حقیقت نام ایشان در عرصه مسابقات کشتی WWE به شمار می‌رود. حال آن که املاء اصلی نام این بازیگر به صورت Bautista است.

لازم به یادآوری است که علاوه‌بر Bautista، پیش از این حضور شخصیت Sarah Connor با چهره لیندا همیلتون (Linda Hamilton) از فیلم Terminator: Dark Fate به همراه یک ترمیناتور T-800 به عنوان شخصیت‌های قابل بازی در عنوان Gears 5 مورد تایید قرار گرفته بود. هم‌چنین دو شخصیت از بازی Halo Reach محصول استودیو بانجی نیز در این اثر در دسترس گیمرها قرار می‌گیرد.

عنوان Gears 5 در تاریخ 10 سپتامبر 2019 برابر 19 شهریور 98 برای کنسول Xbox One و پلتفرم کامپیوترهای خانگی عرضه می‌شود.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. [QUOTE=”kamyy, post: 4627254, member: 93933″]
    به هر چیزی چنگ می زنند تا فروش کنند

    فردا خبر حضور تام کروز بقیه رفقا هم خواهند داد =))
    [/QUOTE]
    کلا باتیستا هست که خودشو تقریبا .. برای فیلم گرز و نقش مارکوس چند وقت قبلم رفته بود یکXbox X گرفته بود عکسم از جعبه اش گذاشته بود

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا