اخبار بازی

DarkSiders 3 لو رفت؟

پس از ورشکسته شدن THQ در نسل قبل و خرید دارایی‌های آن توسط شرکت‌های مختلف، حق امتیاز سری DarkSiders به NORDIC GAMES رسید. در طی سال‌های گذشته هواداران این سری همواره خواستار ساخته شدن نسخه‌ای جدید از این سری توسط نوردیک گیمزکه با خریدن حق امتیاز نام THQ اکنون با نام THQ Nordic شناخته می‌شود، بوده‌اند. با این حال این شرکت همواره در رابطه با ساخت نسخه جدیدی از این سری سکوت کرده است. با این حال طبق اطلاعات جدیدی که امروز در سطح اینترنت منتشر شد، به نظر می‌رسد نسخه جدیدی از این سری با نام DarkSiders 3 در حال ساخت باشد!

با توجه به اطلاعات منتشر شده نسخه جدید این سری توسط Gunfire Games متشکل از اعضای سابق استدیو منحل شده Vigil Games؛ سازندگان اسبق این مجموعه، دارک سایدرز در حال ساخت است و شخصیت اصلی نیز سومین سوار آخرالزمان، خشم(Fury)، است که برای نابودی هفت گناه مرگبار (Seven Deadly Sins) و بازگرداندن تعادل پا به زمین می‌گذارد.

در ادامه شما را به تماشای تصاویر منتشر شده از این عنوان دعوت می‌کنیم:

darksiders 3 leaked? darksiders 3 leaked? darksiders 3 leaked? darksiders 3 leaked? darksiders 3 leaked? darksiders 3 leaked?

محمد کیانی

We’ll make diamonds from their ashes, take them into battle with us... A shining light to our brothers in arms, even in death. We are Diamond Dogs.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا