اخبار بازی

معرفی نسخه‌های مختلف بازی Darksiders Genesis

شرکت THQ Nordic و به همراه استودیو Airship Syndicate نسخه‌های مختلف بازی Darksiders Genesis را معرفی کردند. به مانند نسخه‌ سوم این مجموعه، Genesis نیز قرار است یک نسخه ویژه و در عین گران‌قیمت دریافت کند.

نسخه 380 دلاری بازی تحت عنوان Nephilim Edition شامل خود بازی، یک بازی تحته‌ای رسمی به نام Darksiders: The Forbidden Land، فیگور شخصیت Strife، قاب استیل‌بوک، آرت‌بوک بازی، ساندترک‌های رسمی، پک استیکر به همراه یک جعبه مخصوص بزرگ برای قرار گرفتن تمامی این موارد در آن می‌شود. این نسخه به صورت محدود در تعداد 5000 تایی در دسترس قرار می‌گیرد. از هم‌اکنون نیز می‌توانید آن را پیش‌خرید کنید.

علاقه‌مندان به این مجموعه می‌توانند با صرف هزینه کمتر نسخه معمولی Collector’s Edition بازی را با قیمت 110 دلار برای کامپیوترهای خانگی و 120 دلار برای کنسول‌ها دریافت کنند. این نسخه تقریبا تمامی محتویات بسته Nephilim را شامل می‌شود و تنها مورد بردگیم بازی و هم‌چنین جعبه مخصوص را شامل نمی‌شود.

بازی Darksiders Genesis پیش از نمایشگاه E3 2019 معرفی شد و سپس گیم‌پلی آن در این رویداد به اشتراک گذاشته شد. برخلاف عناوین قبلی این مجموعه، این اثر به صورت ایزومتریک ساخته می‌شود و در آن پلیر کنترل دو شخصیت Strife و War را برعهده می‌گیرد. عنوان مذکور در سال 2019 برای کنسول‌های Nintendo Switch، Xbox One، PlayStation 4 و پلتفرم‌های گوگل استیدیا و کامپیوترهای خانگی عرضه می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا