اخبار بازی

Dante زورگوی محله

هفته ی قبل خبر دار شدیم دانته دیگر نیمه ی انسانی ندارد ،‌ این بار فهمیدیم دانته مبارزی خیابانی است!
طبق مصاحبه ای جدید که با Tameem Antoniades شده ، دانته ای که قرار هست آن را بشناسیم بیشتر مبارزاتش بر پایه ی مبارزات خیابانی است ، حال چرا؟

"بزرگ شدن در شرایطی که هر لحظه شیاطین به دنبال کشتنش بودند ، حکومت کردن شیاطین به جامعه و بزرگ شدن او در سطح خیابان دلایلی هستند بر اینکه حرکات جدید او به لطافت حرکات دانته در شماره های قبلی نباشند."

در رابطه با مبارزه ها هم گفته شده که دانته ی جدید وقت بیشتری را در هوا سپری میکند ، یکی از تلاش های DmC بر پایه ی بیشتر کردن کمبو های هواییست. نکته ی جالبی که میتوان به آن اشاره کرد ، عکس العمل موسیقی بازی نسبت به مبارزات شماست .
موسیقی بازی به رنک شما در کمبو ها عکس العمل نشان میدهد ، به طوری که هرچقد رنک شما (تعداد کمبو ی بیشتر) بالاتر میرود لایه های موسیقی بیشتری شروع به وارد شدن میکنند و وقتی شما به رنک های بالای کمبو میرسید صدای جیغ خواننده به گوش میرسد . شاید جیغ ها در بهتر مبارزه کردن شما تاثیر بگذارند.
DmC محیطی نیز سازگار با مبارزات شما دارد . محیط هم مانند موسیقی از مبارزات شما تاثیر میگیرند ، به طوری که بین دنیای "واقعی" و دنیای شیطانی تغییر شکل میدهند و در مواقعی مانند شماره های قبلی مسیر شما بسته میشود تا تمام دشمنان را از پای در بیاورید.

در آخر سوالی که از Tameem Antoniades پرسیده شد این بود:

از اونجایی که دانته ی جدید جوان است آیا او " بی تجربه و خام" است؟
– من نمیگم اون خامه ، بهتره بگیم هیچ چیز براش مهم نیست
!

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا