اخبار بازی

Dambuster Studios: مشکلات تکنیکی Homefront را رفع خواهیم کرد

«Dambuster Studios» در پی رفع مشکلات «Homefront: The Revolution» است. در ادامه با بازی‌سنتر همراه شوید.

 

بازی این هفته و در 17 ماه می عرضه شد. اما بعد از عرضه بازیبازان زیادی مشکلات تکنیکی مختلفی را در بازی گزارش کردند.

 

Dambuster، استودیوی سازنده بازی اعلام کرد که از این مشکلات باخبر است و آنها هرگر نمی‌خواستند تا بازی در این مرحله باشد. برای تمام پلتفورم‌ها بروز رسانی‌هایی ارائه خواهد شد.

 

اولین محتویات قابل دانلود بازی نیز ارائه شده است که حاوی آیتم‌ها و لباس‌های مختلف است.

 

سازندگان همچنین اطلاعاتی از «Expansion Pass» ارائه کردند و همچنین اعلام کردند که تا آخر ماه ژوئن سه ماموریت اضافه در بخش «Resistance Mode» در دسترس خواهد بود.

 

بازی از زمان معرفی تا زمان عرضه با مشکلات عدیده‌ای روبرو شد. بازی ابتدا در اختیار «THQ» و «Kaos Studios» بود که سازندگان نسخه قبلی نیز بودند. اما استودیو Kaos توسط THQ بدلیل شکل گیری مجدد شرکت، تعطیل شد.

 

پس از آن بازی قرار بود توسط «THQ Montreal» ساخته شود اما با ورشکستگی THQ و فروش بازی‌هایش در سال 2012 میلادی حقوق بازی Homefront به «Crytek» رسید و «Crytek UK» ساخت بازی را بر عهده گرفت.

 

طی مراسم «E3 2014» اعلام شد که «Deep Silver» در انتشار بازی همکاری خواهد کرد و بازی در سال 2015 میلادی عرضه خواهد شد. اما در سال 2014، Crytek مجبور به برخی بازسازی‌های داخلی شد و حقوق این بازی را به شرکت صاحب Deep Silver یعنی «Koch Media» فروخت و ساخت بازی به Dambuster Studios که بصورت کلی از اعضای Crytek UK تشکیل شده بود سپرده شد.

 

در ماه مارس سال 2015 میلادی Deep Silver اعلام کرد که بازی تا سال 2016 میلادی تاخیر خورده است. Dambuster Studios در آخر بازی توضیحاتی در مورد مشکلات مراحل ساخت بازی ارائه کرده است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا