اخبار بازی

در بازی Cyberpunk 2077 چهار نوع ماموریت مختلف وجود خواهد داشت

آقای Philipp Weber طراح اصلی مراحل عنوان Cyberpunk 2077 چگونگی ماموریت‌های مختلف بازی را توضیح داده است. گویا در این عنوان چهار نوع ماموریت مختلف وجود خواهد داشت.

اثر جدید استودیوی CD Projekt Red یعنی بازی Cyberpunk 2077 یکی از عناوین مورد انتظار نسل حاضر است که تاکنون توانسته نظر بسیاری از طرفداران را به خود جلب کند. یکی از مسائلی که همیشه دوست داریم در مورد آن بشنویم ، طراحی مراحل این عنوان و نحوه ارائۀ آنها توسط تیم سازنده است. به‌نظر می‌رسد در این عنوان مراحل متنوعی برای شخصیت V (شخصیت اصلی بازی) در نظر گرفته شده است و در طول مسیر بازی، کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد.

عنوان Cyberpunk 2077 شامل چهار نوع ماموریت مختلف است که در سراسر شهر Night City در دسترس خواهد بود. طبق مصاحبه‌ای که با طراح اصلی مراحل بازی آقای Philipp Weber انجام شده است مشخص شد که تمامی مأموریت‌های بازی به‌صورت دستی طراحی شده‌اند و در چهار نوع مختلف که شامل ماموریت‌های اصلی (main missions) ، ماموریت‌های فرعی بزرگ (side quests) ، داستانهای خیابانی (Street Stories) و ماموریت‌های فرعی کوچک(minor quests) خواهند بود. طراحی دستی به این معنی است که هر یک از مراحل بصورت جداگانه طراحی شده‌اند و زیر مجموعه‌ای از مراحل اصلی نخواهند بود. این مراحل با اینکه بصورت مستقل طراحی شده‌اند اما می‌توانند در روند اصلی بازی هم تاثیرگذار باشند.

آقای Philipp Weber در مصاحبۀ خود در این‌باره گفته است:

برای ما کیفیت مهم‌تر از کمیت است و ما نمی‌توانستیم این کیفیت را با الگوریتم‌هایی که به‌صورت تصادفی مأموریت‌ ایجاد می‌کنند ارائه دهیم. ما نمی‌خواهیم فقط مخاطبان را سرگرم کنیم، بلکه می‌خواهیم چیزی ارائه دهیم که ارزش وقت گذاشتن را داشته باشد.

در ادامه آقای Philipp Weber توضیحاتی را در مورد داستانهای خیابانی ارائه می‌دهد که شامل طیف وسیعی از ماموریت های مختلف می‌شود :

داستان‌های خیابانی شامل طیف وسیعی از ماموریت‌های مختلف می‌شود که برای شخص خیابانیای مانند V، شبیه به مأموریت‌های شکار هیولا گرالت در عنوان Witcher است. شخصیت V این ماموریت‌ها را از فیکسرهای مختلفی مانند Dexter DeShawn دریافت میکند که انجام این کارها باعث افزایش اعتبار V در خیابانها و شهرتش در سرتاسر شهر می‌شود. در این ماموریت‌ها تنوع بسیار بالایی وجود دارد و با انجام آنها ، بسته به نوع ماموریت پاداش زیادی را کسب خواهید کرد. راه‌های خلاقانۀ بسیاری هم برای انجام آنها در نظر گرفته شده است.

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ 16 آپریل 2020 (28 فروردین 1399) برای رایانه‌های شخصی ، کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر می‌شود و در زمان نامشخصی هم برای پلتفرم گوگل استیدیا عرضه خواهد شد. به‌نظر می رسد در این عنوان در کنار ماموریت‌های اصلی بازی، کارهای مختلف زیادی برای انجام دادن وجود دارد و گویا در شهر Night City اتفاقات مختلفی در انتظار شما خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا