اخبار بازی

اضافه شدن ویژگی‌های مولتی پلیر به فرنچایزهای Cyberpunk و The Witcher در آینده

شرکت CD Projekt اعلام کرده که قصد دارد تا در آینده به‌ تدریج فعالیت‌های مولتی پلیر را به دو مجموعه Cyberpunk و The Witcher اضافه کند. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی‌های The Witcher 3 و Cyberpunk 2077

با اوج گرفتن واکنش‌های منفی نسبت به بازی Cyberpunk 2077 در اوایل 2021، استودیوی CD Projekt Red در آن زمان اعلام کرده بود که برنامه‌های ساخت عنوان مولتی پلیر AAA سایبرپانک کنسل شده است. با این‌حال، سی دی پراجکت همچنان قصد دارد تا المان‌های آنلاین را به عناوین تک‌نفره خود وارد کند و اکنون رئیس شرکت یعنی آدام کیسینسکی، در این خصوص صحبت‌هایی داشته است.

او اخیرا در یک جلسه پرسش و پاسخ با سرمایه‌گذاران گفته که بازی‌های آینده هر دو مجموعه Cyberpunk و The Witcher المان‌های مولتی پلیر را به‌ تدریج دریافت خواهند کرد. البته او گفت که فعلا اطلاعاتی مبنی بر اینکه ابتدا کدام یک از این دو مجموعه در چنین مسیری قدم می‌گذارد، منتشر نخواهد شد. او در این مورد می‌گوید:

«اولین تلاش ما تبدیل به تجربه‌ای خواهد شد که از آن یاد خواهیم گرفت و سپس به مرور موارد بیشتری را اضافه خواهیم کرد. بنابراین ما می‌خواهیم که قدم به قدم درها را به سمت مولتی پلیر باز کنیم، اما اضافه شدن فعالیت‌های مربوط به مولتی پلیر به‌صورت تدریجی و رفته‌رفته خواهد بود.»

کیسینسکی همچنین تأکید کرد که CD Projekt Red همچنان عناوین تک‌نفره نقش آفرینی داستان‌محور AAA را توسعه خواهد داد و این موضوع قرار نیست تغییر کند؛ بلکه CD Projekt Red در پی این است تا جهت پیاده‌سازی المان‌های آنلاین در بازی‌های مناسب، آمادگی لازم را داشته باشد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا