اخبار بازی

سی دی پراجکت رد: Cyberpunk 2077 را رها نخواهیم کرد

حدود 4 ماه پس از عرضه بازی Cyberpunk 2077، این عنوان همچنان مشکلاتی را در بر دارد و سی دی پراجکت رد اعلام کرده که قصد ندارد آن را رها کند. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Cyberpunk 2077

آقای Adam Kicinski، مدیرعامل استودیوی CD Projekt Red به‌تازگی در صحبت‌های خود با Reuters به این نکته اشاره کرده و گفته سازندگان می‌خواهند وضعیت بازی را به سطحی برسانند که به آن افتخار کنند.

“من گزینه‌ای را برای رها کردن Cybrepunk 2077 نمی‌بینم. ما معتقدیم که می‌توانیم وضعیت بازی را به سحطی برسانیم که به آن افتخار کنیم و بنابراین، تا سال‌ها آن را به‌شکل موفقیت‌آمیزی بفروشیم.”

علاوه بر آپدیت‌هایی که تاکنون برای رفع مشکلات بازی منتشر شده‌اند، سازندگان عرضه DLCهای رایگان را نیز در نظر دارند. همچنین اکسپنشن‌های داستانی پولی هم بخشی از برنامه CD Projekt Red هستند. مدتی پیش تأیید شد که ورژن نسل نهمی Cyberpunk 2077 در نیمه دوم سال 2021 منتشر خواهد شد و برای دارندگان نسخه نسل هشتمی بازی، کاملا رایگان خواهد بود.

بازی Cyberpunk 2077 هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و گوگل استیدیا در دسترس است. سی دی پراجکت رد اعلام کرده که با عرضه هر پچ، به قرار گرفتن مجدد بازی بر روی فروشگاه پلی استیشن نزدیک‌تر می‌شویم، اما در پایان سونی باید در این مورد تصمیم نهایی را بگیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا